|
||||
|
||||
על יציאת מצרים תגובה 135582 על הכוזרי תגובה 134139 בסוגרים אני רוצה לשאול אם יש סיבה מסוימת מדוע אתה לא טורח לענות לתגובות שמתייחסות בצורה ישירה לטקסטים שאתה מצטט?) |
|
||||
|
||||
"אם יש סיבה מסוימת מדוע אתה לא טורח לענות לתגובות שמתייחסות בצורה ישירה לטקסטים שאתה מצטט?" הכללות הכללות אני חושב שתגובה 135692 עונה על תגובה 135582 באותה מטבע. להזכירך - לא סתם לקח להם 40 שנה להגיע לכנען. בקשר לתגובה 134139 אני ממליץ לך לקרוא את "אלוקים מבקש את האדם" שכתב פרופ' אברהם יהושע השל - ניתן להשיג הכל חנויות סטימצקי. וכן ב: http://www.bakbook.co.il/bookstore/bookstore.asp?act... |
|
||||
|
||||
עדיין _אתה_ לא עונה לי. אתה מעוות את הסרקזם של דב כאילו הוא תשובה _שלך_ ושולח אותי לקרוא את השל. לא נראה לי שזו צורה יפה להתייחס לדיון. |
|
||||
|
||||
א) תשובתו היא התשובה הראויה לשאלה מסוג ששאלת. (מעולם לא טענתי שזו תשובתי). ב) כדאי לך באמת לקרוא ולהרחיב את אופקך. |
|
||||
|
||||
קראתי את הספר אלוהים מבקש את האדם של אברהם יהושע השל. ספר מדהים הנותן תשובה לכל האטאיסטים באשר הם. |
|
||||
|
||||
התכוונתי כמובן לאתאיסטים. |
|
||||
|
||||
חבל שהמעריץ של רובינשטיין לא הצליח ללמוד בכלל מן הספר הזה, שכן הוא לא רק שלא נותן תשובה לאילו אתאיסטים שהם בכלל, אלא בעיקר מעלה עוד שאלות. |
|
||||
|
||||
על מה אתה מדבר? |
|
||||
|
||||
נו, ''המאמין באלוקים'' וחברו ''המאמין הקיצוני באלוקים,'' שמתנהגים אותו הדבר, אומרים אותו הדבר, ומעריצים את אליוקים רובינשטיין. |
|
||||
|
||||
המאמין באלוקים והמאמין הקיצוני באלוקים הוא אותו אדם - כלומר אני. כל העניין הוא שבעקבות התכתבותי כאן התחזקתי והפכתי ממאמין האלוקים למאמין קיצוני באלוקים. אני מבין את הכאב שלך ''כליל החורש נאורי'' היות ואתה בכלל לא יהודי. |
|
||||
|
||||
אז לפחות, תן תודה לאייל, שבעקבות התכתבותך בו התחזקת והפכת ממאמין האלוקים למאמין קיצוני, שלולא התכתבותך כאן, מי יודע לאן היית מגיע. זאת, במקום לקלל את מתכתביך בדרך בה קיללת את כליל החורש בשורה האחרונה. |
|
||||
|
||||
אתה אמרת שלהיות לא יהודי זאת קללה לא אני. |
|
||||
|
||||
אני לא אמרתי כלום. רק קראתי את טון התגובה שלך (עד כמה ש''קריאת טון'' היא אפשרית). כמו כן, ניסיתי לדמיין איך אתה היית מגיב, לו היה אותו משפט נאמר כלפיך, ואת הנסיון הזה אני מפתח בכותרת. |
|
||||
|
||||
לא, אבל ייחסת כאב לאדם שלא כואב לו שום דבר. |
|
||||
|
||||
אמנם אינני מתומכיו של המעריץ של רובינשטיין, אבל, אם זה משנה, אני אישית אינני רואה בשורה האחרונה קללה - שהרי, הצהרתי פה בגלוי כמה וכמה פעמים, שלמרות שלפי ההלכה היהודית, אני נחשב, טכנית, כיהודי, אינני רואה בעצמי כזה, מבחינת הזהות, או ההגדרה העצמית שלי. כמובן, יש סיבה לכך שאני מגיב אליך ולא אליו, וכבר פירטתיה קודם. דוגמה יותר מפורטת אך פחות קוהרנטית למה שאני מתכוון, ניתן לראות כאן: תגובה 92791 (מעניין אם תגובה חמש-ספרתית באייל תחשב אי פעם כדבר להתגאות בו.) |
|
||||
|
||||
כמובן שלא כואב לי להיות לא-יהודי, כמו שלא כואב למעריץ של רובינשטיין לא להיות ציפור, אני מניח. |
|
||||
|
||||
למה כל המאמינים מתביישים בשם שלהם? |
|
||||
|
||||
לא כ-ל המאמינים מתביישים בשם שלהם. עדי, גילית, ועוזי, למשל לא מתביישים לומר ''כן, שמי כך וכך ואני אדם מאמין.'' אלה שכן מתביישים, כנראה שיש להם סיבה טובה. |
|
||||
|
||||
שמטיפים |
|
||||
|
||||
כנראה, שני X עם אימייל Y מ-Z. ואם לצטט את הסיפור האפי הנודע: Karn: "We must act quickly if we are to stop them all!"
Ardam: "So says professor Sidequesty McSidequest." |
|
||||
|
||||
אם יורשה לי, אני חושב שהוא מחכה עד שיהיה לו טקסט חדש ומופלא אחר להפנות אותך אליו, כדי שלא יצטרך חס וחלילה להסביר ולנמק בעצמו, שהרי הוא עושה עבודה כל כך גרועה. |
|
||||
|
||||
אתה טועה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |