בתשובה למאמין קיצוני באלוקים, 24/03/03 11:59
אני עדיין ממתין לתשובות 137218
על יציאת מצרים תגובה 135582

על הכוזרי תגובה 134139

בסוגרים אני רוצה לשאול אם יש סיבה מסוימת מדוע אתה לא טורח לענות לתגובות שמתייחסות בצורה ישירה לטקסטים שאתה מצטט?)
אני עדיין ממתין לתשובות 137233
"אם יש סיבה מסוימת מדוע אתה לא טורח לענות לתגובות שמתייחסות בצורה ישירה לטקסטים שאתה מצטט?"

הכללות הכללות

אני חושב שתגובה 135692 עונה על תגובה 135582 באותה מטבע.

להזכירך - לא סתם לקח להם 40 שנה להגיע לכנען.

בקשר לתגובה 134139 אני ממליץ לך לקרוא את "אלוקים מבקש את האדם" שכתב פרופ' אברהם יהושע השל - ניתן להשיג הכל חנויות סטימצקי.
וכן ב: http://www.bakbook.co.il/bookstore/bookstore.asp?act...
אני עדיין ממתין לתשובות 137250
עדיין _אתה_ לא עונה לי. אתה מעוות את הסרקזם של דב כאילו הוא תשובה _שלך_ ושולח אותי לקרוא את השל. לא נראה לי שזו צורה יפה להתייחס לדיון.
אני עדיין ממתין לתשובות 137271
א) תשובתו היא התשובה הראויה לשאלה מסוג ששאלת.
(מעולם לא טענתי שזו תשובתי).
ב) כדאי לך באמת לקרוא ולהרחיב את אופקך.
ספר מומלץ לכל אנשי ה-WYSIWYG 137277
קראתי את הספר אלוהים מבקש את האדם של אברהם יהושע השל.
ספר מדהים הנותן תשובה לכל האטאיסטים באשר הם.
ספר מומלץ לכל אנשי ה-WYSIWYG 137279
התכוונתי כמובן לאתאיסטים.
ספר מומלץ לכל אנשי ה-WWYSTFU 137282
חבל שהמעריץ של רובינשטיין לא הצליח ללמוד בכלל מן הספר הזה, שכן הוא לא רק שלא נותן תשובה לאילו אתאיסטים שהם בכלל, אלא בעיקר מעלה עוד שאלות.
ספר מומלץ לכל אנשי ה-WWYSTFU 137285
על מה אתה מדבר?
ספר מומלץ לכל אנשי ה-WWYSTFU 137286
נו, ''המאמין באלוקים'' וחברו ''המאמין הקיצוני באלוקים,'' שמתנהגים אותו הדבר, אומרים אותו הדבר, ומעריצים את אליוקים רובינשטיין.
הבהרה 137294
המאמין באלוקים והמאמין הקיצוני באלוקים הוא אותו אדם - כלומר אני.

כל העניין הוא שבעקבות התכתבותי כאן התחזקתי והפכתי ממאמין האלוקים למאמין קיצוני באלוקים.

אני מבין את הכאב שלך ''כליל החורש נאורי'' היות ואתה בכלל לא יהודי.
הבהרה 137298
אז לפחות, תן תודה לאייל, שבעקבות התכתבותך בו התחזקת והפכת ממאמין האלוקים למאמין קיצוני, שלולא התכתבותך כאן, מי יודע לאן היית מגיע.
זאת, במקום לקלל את מתכתביך בדרך בה קיללת את כליל החורש בשורה האחרונה.
הבהרה 137299
אתה אמרת שלהיות לא יהודי זאת קללה לא אני.
מאמין קיצוני, אתה יודע שאתה בכלל גוי? 137300
אני לא אמרתי כלום. רק קראתי את טון התגובה שלך (עד כמה ש''קריאת טון'' היא אפשרית).
כמו כן, ניסיתי לדמיין איך אתה היית מגיב, לו היה אותו משפט נאמר כלפיך, ואת הנסיון הזה אני מפתח בכותרת.
הבהרה 137301
לא, אבל ייחסת כאב לאדם שלא כואב לו שום דבר.
הבהרה 137302
אמנם אינני מתומכיו של המעריץ של רובינשטיין, אבל, אם זה משנה, אני אישית אינני רואה בשורה האחרונה קללה - שהרי, הצהרתי פה בגלוי כמה וכמה פעמים, שלמרות שלפי ההלכה היהודית, אני נחשב, טכנית, כיהודי, אינני רואה בעצמי כזה, מבחינת הזהות, או ההגדרה העצמית שלי. כמובן, יש סיבה לכך שאני מגיב אליך ולא אליו, וכבר פירטתיה קודם.

דוגמה יותר מפורטת אך פחות קוהרנטית למה שאני מתכוון, ניתן לראות כאן:
תגובה 92791 (מעניין אם תגובה חמש-ספרתית באייל תחשב אי פעם כדבר להתגאות בו.)
הבהרה 137303
כמובן שלא כואב לי להיות לא-יהודי, כמו שלא כואב למעריץ של רובינשטיין לא להיות ציפור, אני מניח.
ספר מומלץ לכל אנשי ה-WWYSTFU 137288
למה כל המאמינים מתביישים בשם שלהם?
ספר מומלץ לכל אנשי ה-WWYSTFU 137291
לא כ-ל המאמינים מתביישים בשם שלהם. עדי, גילית, ועוזי, למשל לא מתביישים לומר ''כן, שמי כך וכך ואני אדם מאמין.'' אלה שכן מתביישים, כנראה שיש להם סיבה טובה.
OK רק חוזרים בתשובה 137293
שמטיפים
OK רק חוזרים בתשובה 137297
כנראה, שני X עם אימייל Y מ-Z.

ואם לצטט את הסיפור האפי הנודע:
Karn: "We must act quickly if we are to stop them all!"
Ardam: "So says professor Sidequesty McSidequest."
אני עדיין ממתין לתשובות 137239
אם יורשה לי, אני חושב שהוא מחכה עד שיהיה לו טקסט חדש ומופלא אחר להפנות אותך אליו, כדי שלא יצטרך חס וחלילה להסביר ולנמק בעצמו, שהרי הוא עושה עבודה כל כך גרועה.
אני עדיין ממתין לתשובות 137270
אתה טועה.

חזרה לעמוד הראשי

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים