שוב אני יודעת אחרונה 293381
(הכניסו שלושה סימני קריאה רצופים כאן).
שוב אני יודעת אחרונה 293385
השאלה היא, מה את יודעת? מה שגילית לנו זה רק שיש מה לדעת.
הומו? ימני? יהודי? 293393
או שילוב כלשהו...
הומו? ימני? יהודי? 293403
לכאורה רומזים שם על הומוסקסואליות, מה שנשמע מסבר את האוזן וגם עניין מתאים לציפר לעסוק בו. אבל ההדגשה על החושניות... לך תדע.
שוב אני יודעת אחרונה 293461
כלום. אבל מה שמטריד אותי זה, שבבוקר לאחר פטירת מנור, לונדון רואיין בתוכנית הבוקר כחבר קרוב של מנור. שאלו אותו אם יש משהו לספר על מנור שאנחנו לא יודעים (שאלה תמימה), והוא ענה ש"מנור היה כ"כ פומבי וכתב על כ"כ הרבה אספקטים מחייו, שאם יש משהו עליו שאת לא יודעת, כנראה שגם אני לא יודע אותו".
אז מה קרה בינתיים, לונדון? עלעלת באלבומים ונזכרת שראית את מנור מוריד שווארמה לא כשרה באור יהודה? מה זה "סוד"? ואם בהומוסקסואליות עסקינן (זה קופץ מייד לראש, כאילו לאנשים לא יכולים להיות סודות אחרים), ההתייחסות לנושא כאל "סוד" נשמעת מעופשת מאוד.
שוב אני יודעת אחרונה 293462
כשמדברים על אדם נשוי(לאשה:)), אז הומוסקסואליות היא בד"כ סוד, לא?
שוב אני יודעת אחרונה 293466
נכון, זה גם מה שאני חשבתי. אבל לאותו אדם יכולים להיות אלף סודות אחרים.
''שווארמה לא כשרה באור יהודה'' 293464
הלוואי שהיתה כזאת אפשרות.
שוב אני יודעת אחרונה 293486
כיוון שהמאמר מתחיל (בכותרת) ב"ובלבד שלא יגלו שהוא אחר", ומסתיים בכך ש"הוא קצת אחר", וכיוון שהוא היה נשוי כל השנים וכתב לא מעט שירי אהבה לנשים, וכיוון שבני ציפר מתעניין באינפורמציות כאלה במיוחד - יש להניח שבזה העניין: שהוא לא יכול היה לצאת מהארון אף פעם.
ולונדון כנראה שמע את זה בין אותה תכנית בוקר לבין תכנית הערב, או, לחילופין, החליט שיותר נאה "לגלות את הסוד" בתכניתו שלו, או שידע שהוא עומד לפגוש את עפרה לאחר מכן, והתצבייש. בכל מקרה, כל הסיפור הזה קצת עצוב, וכמו שנכתב במאמר - הביצה הדביקה הזאת, שבה כולם מכירים את כולם, תובעת לפעמים קרבנות מסוגים שונים.
שוב אני יודעת אחרונה 293678
אני מזדרז לתקן את עצמי: עכשיו התברר לי ש"הסוד" הזה היה גלוי זה מכבר לציבור, כך שירון לונדון ודאי ידע עליו מכבר, ורק צר היה לו על עפרה. חבל שהחמלה הזאת לא החזיקה מעמד גם בערב.
(וגם אני רק יודע אחרון?) 293686
נו, אז מה היה הסוד?
(וגם אני רק יודע אחרון?) 293697
כפי שכבר כתבתי בתגובתי הקודמת, הומוסקסואליות.
(וגם אני רק יודע אחרון?) 293786
עכשיו גיליתי את סודם של לונדון וקירשנבאום: נטיה לנקרופיליה.
(וגם אני רק יודע אחרון?) 293808
תסלח לי, זה באמת לא מנומס. חכה עד שאחד מהם ימות, ואז תוכל לקרוא את השני רומז לזה בהספד שלו, אבל כשהם חיים? באמת...(צקצוק בלשון)
(וגם אני רק יודע אחרון?) 293811
אם היה חשוב להם להסתיר, הם לא היו חוגגים כך מעל הגוויה.
(וגם אני רק יודע אחרון?) 293852
חרם דרבינו גרשום-טעות הסטורית......א
הגבר לא בנוי לחיות עם אשה אחת...
אברהם אבינו,משה,דויד,שלמה...
(וגם אני רק יודע אחרון?) 293856
אתה מבין שעל כל גבר שחי עם שתי נשים יש גבר שלא חי עם אף אישה, נכון? לזה הגברים כן בנויים? (אני כבר לא שואל למה הנשים בנויות).
דוד אוהב אותך 293898
רק הבוקר זה נודע לי, מכאן 297729
וואלה, מי אמר אתר יבש? גיקים?

מעתה אמור: "האייל הקורא - מידע שלא קיבלת בשום מקום אחר!"
רק הבוקר זה נודע לי, מכאן 297751
פשוט טעית באתר. כאן האייל הקורץ.
בטח התכוונת להגיד: 297920
מידע שלא קיבלת בשום מקום אחר חוץ מבערוץ 10, בידיעות אחרונות ובהארץ.

כי המידע היחידי בדיון הזה שהוא בלעדי לאייל הקורא היא טענתו של "האייל האלמוני" שידידה שלו שמעה כבר לפני יותר משנה מידיד אחר שלה שאהוד מנור הומו, ולא יכול להיות שזה מה שגרם לך להתלהב כל-כך.
שוב אני יודעת אחרונה 293687
נו, אז מה הסוד?
שוב אני יודעת אחרונה 293699
ראה תגובה 293697
מי זה "הציבור"? 293817
עובדה שרוב האנשים כאן לא ידעו.
אבל נאמר שכאן גרה חבורת גיקים מנותקים ובלי חיים, אבל שאר העולם ידע. אבל אז זה לא "סוד". ואם כך, על מה כל הלחישות הרועמות האלה, קבל טלוויזיה ועיתונות?
לא, אני לא חושבת ש"הציבור" ידע. החוג הפנימי ידע, ושניים מחבריו של המנוח, לונדון וסאמט, לא הצליחו להתאפק.
מי זה "הציבור"? 293824
אגב, מה זה "גיק"? מזמן רציתי לשאול...
כנראה הסתובבה שמועה כזו פה ושם, כי אני אינני מכיר אף אחד מ"החוג הפנימי" הרלוונטי.
כללית, "החגיגה" הזאת הייתה בהחלט די מגונה ועם סממנים מציצניים דוחים. אין ספק.
מי זה "הציבור"? 293830
תגובה 230430
דבר האייל האלמוני: 293860
תגובה א:
"אני מזדרז לתקן את עצמי: עכשיו התברר לי ש"הסוד" הזה היה גלוי זה מכבר לציבור".

ואז, בתשובה לשאלה, תגובה ב:
"כנראה הסתובבה שמועה כזו פה ושם כי אני אינני מכיר אף אחד מ"החוג הפנימי" הרלוונטי".

אה.
דבר האייל האלמוני: 293864
אכן. אם אני, שאינני מ''החוג הפנימי'', שמעתי על כך מידידה שהיא עוד ''חיצונית'' ממני, ולפי דבריה היא שמעה זדאת כבר לפני כשנה, מידיד שהוא ''חוצן'' מוחלט - אז ה''סוד'' היה גלוי לרבים בציבור - במלים אחרות, השמועה הסתובבה פה ושם.
דבר האייל האלמוני: 293868
ואם החוצנים אומרים, אפשר לסמוך עליהם כמובן.

שננסח כלל איילי חדש?
"קיים יחס הפוך בין קרבה לאדם, וידיעת פרטים אינטימיים עליו".

(אני קופצת לרגע לאפגניסטן, לברר אחת ולתמיד אם אמא של פרס ערביה. אל תלך, אני כבר חוזרת. או לא).
דבר האייל האלמוני: 293897
אם עדיין לא שמעת את האמת על אמא של פרס את באמת מחוץ לעניינים - זאת כבר קבעו המומחים, שהיא הייתה בודהיסטית אדוקה עם קשר מיוחד לעשתורת.

(אני מקווה שתפסתי אותך שנייה לפני מסעך המיותר לאפגניסטן).
דבר האייל האלמוני: 293944
מקור המרוחק מעשתורת מכחיש‏1 כל קשר בינה לבין אמא של פרס.
1בסיוע עדים אלמונים וקבלות.
דבר האייל האלמוני: 293948
אם הוא מרוחק דיו, הוא ודאי אמין.
בעיקר אם ידיעתו מגיעה מאב לבן, והתחילה במעמד סנטה קתרינה.
דבר האייל האלמוני: 297731
עובדת היות אמו של פרס ערבייה נמסרה ע"י סבתו המרוקאית של בגין ודודתו המרוקאית של ביבי, שהלכו איתה לאותו גן בפס שבמרוקו.
לכן זה בדוק, ואין ספק.

אל תחזרי, שמאלנית מערכניקית אחת:)
דבר האייל האלמוני: 297737
(שורה 11, תמונה ראשונה מימין)
דבר האייל האלמוני: 297769
שמע, היא דומה לו *משהו*.
השתכנעתי.
שוב אני יודעת אחרונה 293392
סתם התכוונו לרמוז שהוא צובע את השיער.
אחיו הצעיר יהודה (פוליקר?) 293412
זה בדיוק מה שיצא לי לחשוב‏1, כשקראתי באמצע השבוע את התייחסותו של רענן שקד לאותו קטע:

"צרימה בודדה, אולי הכרחית, נשמעה אצל לונדון וקירשנבאום, שאירחו, בין השאר, את העיתונאי גדעון סאמט, שביקש לרמוז כי היה במנור יותר מכפי שדמותו הציבורית הסגירה. 'ידעתי כל השנים האלה שיש צד באהוד שאנחנו לא מכירים.... יש דברים שלא מדברים עליהם'. ספק אם היה לזה מקום, שכן אם סאמט מנסה לומר משהו, מוטב שיאמר אותו. אם אין בכוונתו לומר, מוטב שישתוק".

1 ששוב את יודעת אחרונה.
שוב אני יודעת אחרונה 293457
ירון לונדון כתב על מנור ב"ידיעות" של שישבת, ורמז גם שם על "סוד". אם כי עטף זאת בהרבה התפלספות, כדרכו.

ולגבי ה"פזמונאי או משורר" כותב לונדון: "הוא היה מתרגם נפלא, אבל עם הפזמונאות שלו יש לי חשבון... כמדומני שמעולם לא דיברתי על אמנותו. אני חושב שהוא חש שדעתי אינה נוחה מהפזרנות שלו. מנכונותו לכתוב חיש לכל זמר, ומן הפער הגדול מדי בין פזמוניו המעולים, וכאלה הותיר רבים, לבין המון גדול של פזמונים בנאליים, שהם בנאליים אפילו באמות המידה של אמנות הגוזרת רדידות על העוסקים בה".

אאוץ'.
כן, ו...! 293459
אני לא יכולה לעבור על האיש הזה, לונדון, בשתיקה.
הוא צודק בבקורת האמנותית שלו.

אבל אם הוא חשב שמנור כאיש אנין ומשכיל (דבריו באותה כתבה) לא צריך לבזבז עצמו על פזמונאות וולגרית, הזמן לומר את זה היה כשמנור היה בחיים, והמקום לומר את זה היה - לאיש עצמו. ולא לחכות ליומיים אחרי הלווייה, ולהתחיל רק אז להשמיץ בפרהסיה את המת שכבר לא יכול להתגונן.

והרמיזות האלה, הקריצות-פלוס-מירפוקים האלה, בעניין סודות אישיים כאלה ואחרים, על מי שרק עכשיו נפטר ונקבר, הן בכלל בלתי נסלחות.

אני חושבת שאנשים אהבו את אהוד מנור מפני שהוא הקרין ענווה ונחמדות.
ועל הבסיס הזה, לירון לונדון לא נשקפת כל סכנה של הלוויה המונית ואבל לאומי, כשהוא ימות, וייקח איתו את ההתנשאות, וזחיחות הדעת הבלתי-נסבלים שלו.

אוף. זהו.
אני איתך 293460
לא ראיתי את "לונדון וקירשנבאום" של יום שלישי, וכשקראתי את המאמר הנ"ל של לונדון, לא קלטתי ממנו "רמיזה" על איזה סוד נסתר. מה שכן קלטתי זה- אלף: את מה שאת דיברת עליו, הצורך שלו לבקר את האומנותיות של מנור בדיוק עכשיו; בית, את העובדה שהוא דיבר בכלליות על האופי החביב שלו, וב"מוזיקה" של הדברים קלטתי איזה לגלוג מסויים (שהתבטא גם במשפט האחרון שלו- "אב רוחני? אם הוא כבר לא היה מת, הוא בטח היה מת מצחוק"); וגימל- את התיאור שלו על איך שהוא היה אמור להיות אצל מנור באולפן באותו בוקר, אבל כשקיבל את הבשורה לא קיבל אותה בתדהמה, כי בגיל שלו כבר מתחילים לראות כאלה דברים. ואני יודע שאפשר להבין את זה כהתבטאות נוסח-קהלת על הזיקנה, אבל זה נראה לי בכל זאת קצת שונה, פחות מכובד, מצביע על משהו אחר.

ועכשיו, כשאני קורא כאן על מה שלונדון אמר, ומבין למה הדברים (אולי) מרמזים, ומוצא את עצמי חושב על הרמזים בניגוד לרצוני- לונדון נראה הרבה יותר אשם מכפי שהיה מקודם. אני תוהה אם טרח לדבר עם אלמנתו של מנור לפני שהחליט לשחרר את מחשבותיו לאוויר.
שוב אני יודעת אחרונה 293761
התמונה של הג'קוזי בהתנחלות גרמה לי לאורך כל קריאת הקטע לשקול את האפשרות ש''הסוד'' הנורא של אהוד מנור בעיני ידידיו, לונדון, קירשנבאום, שריד וסאמט, שלונדון התייחס אליה כאל ''אהבה חושנית של הארץ'' הוא שהוא היה ימני ותמך בהתנחלויות...
שוב אני יודעת אחרונה 293787
או, למצער, שוטר בכיר בתקופת רפי פלד...
שוב אני יודעת אחרונה 294578
והנה יוסי שריד מוצא דרך נבזית במיוחד לצעוק בלי שישמעו.

שוב אני יודעת אחרונה 294583
אתה מתכוון לעניין דוד ויהונתן?
שוב אני יודעת אחרונה 294584
"צַר-לִי עָלֶיךָ, אָחִי יְהוֹנָתָן--נָעַמְתָּ לִּי, מְאֹד; נִפְלְאַתָה אַהֲבָתְךָ לִי, מֵאַהֲבַת נָשִׁים" (הספד דוד ליהונתן).
שוב אני יודעת אחרונה 294586
כן, אני מכיר את זה (לפני יובל או שניים אילצו אותי ללמוד את זה בע"פ) ולכן שאלתי. אם אתה צודק הרי לא למדנו דבר חדש על אהוד מנור אבל כן למדנו משהו על יוסי שריד. מעניין.

ומעניין לעניין, בעניין אחר: מה נגמר עם סיבת מותו של עראפאת?
שוב אני יודעת אחרונה 294619
מה למדת כאן על יוסי שריד? היה בזה איזה חידוש?
שוב אני יודעת אחרונה 294628
בשבילי זה היה חידוש, אבל אני שומע על הכל אחרי ברקת.
שוב אני יודעת אחרונה 520201
בפולמוס האאוטינג בנוסח עדות אוחובסקי, יש שהבחינו בין אאוטינג למי שאינם עוסקים כלל בפומבי בחיי אהבתם, ובין מי שתוארו כ''צבועים'', כדוגמת הזמרת שחיה עם בת זוג אך בראיונות לעיתונות אמרה שהיא עדיין מחפשת אהבה, או הפזמונאי שהיה נשוי לאשה עד סוף ימיו.

בעקבות הסיפור של מנור אבל בלי להתייחס למקרה האישי שלו, אני תוהה אם תיתכן הפרדה בין המשיכה המינית ובין האהבה. הנטיה הטבעית שלי היתה לענות ''כן'' - בהיותי סטרייט בהמי אני חושב דווקא ההיפך, על אהבה לגבר ומשיכה מינית לנשים (השמנמן של אתגר קרת הוא אשת חלומותי). מצד שני, נראה לי שרובנו נעקם את האף אם נשמע על אדם שנמשך מינית לאישה מסוימת אבל אוהב אישה אחרת.
שוב אני יודעת אחרונה 520339
לא הבנתי את המשפט האחרון - מרבית הגברים אוהבים אישה אחת או פחות, אבל נמשכים מינית להמון נשים, בכלל לא על בסיס אישי, לא? שמא עיקום האף הוא על המקרה של גבר שנמשך מינית לנשים רבות, כמו כולם, אבל מדיר את משיכתו מהאישה האחת שאותה הוא אוהב?
שוב אני יודעת אחרונה 520341
האמת היא שעכשיו גם לי לא ברור למה ערבתי משיכה אישית עם נטיה מינית, אבל התירוץ שנתת לי במשפט השני שלך הוא מעניין.
אולי אפשר גם לומר שהוא נמשך למראה שונה משל אשתו - נניח שהוא מעדיף ג'ינג'יות רזות ונמוכות והיא בלונדינית מגודלת.
אבל, אבל, אבל 294591
אורי פז כבר קבע בפטישים שכבר קבע במסמרות רבי שמואל בר נחמני בשמו של רבי יונתן: "כל האומר דוד חטא - אינו אלא טועה! שנאמר (שמואל א, יח) 'ויהי דוד לכל דרכיו משכיל וה' עמו'." (תלמוד בבלי, שבת נו, ע"א; ילקוט שמעוני, שמואל ב, קמח). (תגובה 222934).
אבל, אבל, אבל 294656
כמובן; אבל שריד מניח שקוראי "הארץ" לא יודעים את זה.
אבל, אבל, אבל 294661
אולי, ואולי לא. כל הסיפור הזה נראה לי שמועה שהולכת ומתנפחת על ידי סיפוח של כל מה שרק מזכיר אותה כהצדקה להמשך ניפוחה. אולי שריד בכלל לא מכיר את השמועות האלה. אולי שריד חושב שקינת דוד היא פשוט דוגמא לקינה שבאה מאהבה.
אבל, אבל, אבל 294664
הסיכוי ששריד לא שמע את השמועות קטן מאוד. הסיכוי שקינת דוד נראית לו ''פשוט'' דוגמא לקינה שבאה מאהבה הוא אפס.
אבל, אבל, אבל 294665
בתכלס, כבר עדיף תגובות כאלו תגובה 292116 ממה שהתפתח כאן.
אפשרות נוספת 294726
אולי שריד בכלל לא נתן את הכותרת?
אפשרות נוספת 294734
הכותרת לקוחה ממשפט בסוף הפסקה הלפני-אחרונה, אז זה לא כל כך משנה (אלא אם כן העורך הוסיף את המשפט הזה גם לטקסט, מה שנראה בעיני הרבה פחות סביר).
שוב אני יודעת אחרונה 294588
אולי אני נורא נאיבי, אבל אני לא חושב שלזה בהכרח הכוונה; הרי הספד דוד ליהונתן הוא דוגמה מפורסמת להספד גם בלי הקונוטציות ההומוסקסואליות שלה. אם לא היית קורא את הפתיל הזה, היית חושב שלזה הכוונה?
שוב אני יודעת אחרונה 294658
מי שכבר ''יודע'', יודע. מי שלא יודע, (כנראה) לא יודע גם אחרי הכותרת הזו. אבל מי ששמע את השמועה וחושד שהיא נכונה (בערך חצי מדינה, מן הסתם), קיבל ממר שריד חיזוק משמעותי להנחה שיש דברים בגו.
שוב אני יודעת אחרונה 295062
הקישור הזה בין דברי שריד לאאוטינג פה בפורום (שאגב לא מכובד בעיניי. אפילו צהובון סוג ז' לא היה מרשה לעצמו את מה שמרשה האייל הקורא האליטיסטי) נראה שטותי למדי. אני מקווה שכשעוזי ישמע את המנון בר אילן שכתב מנור לפני פטירתו (ובוודאי מתוקף תפקידו עוד ייצא לו לשמוע אותו לא מעט), הוא לא יימצא רמזים בעייתיים במילים האחרונות של הבית:

יש ניגון שמשתנה בלי הרף,
מילותיו תלויות במתפלל,
אבל כל תפילה תמיד נגמרת
בשלום על ישראל.
דילוגים בכרמיאל 295197
אז הנה עוד דוגמא עתירת רמזים, למי שמחפש אותם, מתוך שירו האחרון של אהוד מנור, שנכתב לפסטיבל המחול בכרמיאל 2005, שני הבתים הראשונים, משפט כן ומשפט לא (ללא הפזמון):

"אם ליבך לפתע מתפתה
ורוצה לשבור את הכללים
וכשהצעד יבוא אתה תרקוד ותשתחרר
כי הגוף לעולם לא משקר.

אם אתה גונח וכואב
ואינך מוצא את עצמך –
וכשהצעד יבוא,
אתה תרקוד ותתמכר
כי הגוף לעולם לא משקר."

אני מסופק אם עתה עדיין ישנו שפול מת.
דילוגים בכרמיאל 295240
הרחקת לכת, לא? :-) אם כך, הבה נמשיכה אל:

לא ידעתי שתברח
לא ידעתי שתעוף רחוק כל כך.
לא ידעתי שאותי תשכח.
תתחצף ותענה:
הנה, הנה, הנה.

ובהחלט יש מקום לדון לעומק במילים הבאות:

זה הרגע הגדול, הכדור הוא עוד עגול,
אך אדום הוא כמובן וחיכינו לו מזמן
כל אחד הוא כאן אלוף, עוד מעט נתחיל לעוף,
חגיגה גדולה היום כי הגענו לחלום.
(אדום עולה עולה).
דילוגים בכרמיאל 295243
אם הוא הרחיק לכת, זה רק מפני שענקים דחפו אותו.
דילוגים בכרמיאל 295251
מה שמזכיר את תגובה 152637 וזו שלאחריה.
דילוגים בכרמיאל 295254
כמובן.

חידה: ממי לקוח הציטוט הבא: "מעל כתפי ענקים אפשר להרחיק ראות, אך על כתפי ננסים קל יותר לטפס"?
דילוגים בכרמיאל 295261
גיגלתי קצת ולא מצאתי אז אחכה.
דילוגים בכרמיאל 295266
אל תחכה יותר מדי. זה פתגם סיני עתיק שהמצאתי בעצמי.
דילוגים בכרמיאל 295249
ככה? כפשוטו? לאילו אמיתות כבר ניתן להגיע ללא דילוגים או לפחות איזו גימטריה קטנה?
בכל אופן, אצלי יש פיתוי, שבירת כללים והשתחררות ממוסכמות כדי להיענות לקול הגוף והתוצאה המתבקשת - גניחות. ואצלך?
נראה לי שיש לנו כאן ו'ינר (:
דילוגים בכרמיאל 295252
אצלי זה הולך ככה:

אם עוד ראשנו שח
ועצב סובבנו -
הבה ונתלקח
מן השמחה שבנו!

(ואני ממש לא רוצה לדעת מה זה אומר על יעקב אורלנד).
נתניה ועוד 15 295283
ככה לדלג על שיר האליפות הראשון של מנור?

"בלבל אותו, טלטל אותו, גלגל אותו בקשת
כדרר אותו, סחרר אותו, שחרר אותו לרשת
נרוץ, נרדוף, נשיגה מקום ראשון בליגה
נרוץ, נרדוף, נשיגה מקום ראשון בליגה

מה מה מה מה נה נה נה נה נה
מה מה מה מה נה נה נה נתניה..."
דילוגים בכרמיאל 295246
השורה בסוף צ"ל: אני מסופק אם עתה עדיין ישנו ספק שפול מת.
דילוגים בכרמיאל 295274
גם לאחר התיקון לא הבנתי את הכוונה.
דילוגים בכרמיאל 295276
סתם, זה הזכיר לי שמועה אחרת שגם לה אפשר למצוא רמזים (http://www.mooma.com/column.asp?catid=7&pgId=413... , החל מ"האם זה בכלל הוא?").
שוב אני יודעת אחרונה 605027
בהמשך לתגובה זו ולתגובה 293459- עפרה פוקס התייחסה לאחרונה לביקורת האמנותית של לונדון:

"גם לירון לונדון היו דברים בנאליים", מגיבה עפרה בכעס. "יש קבוצה כזאת של חבר'ה, שכנראה חברים אצלם הם לא חברים. קבוצה שלמה שימכרו את אמא שלהם בשביל שורה בעיתון. ירון לונדון לא היה בסדר. מה זאת הביקורת הזאת? מה, הוא עשה פעם מחקר על השירים של אהוד? אם אני אבחן את ירון, הוא אפילו לא יידע מה הוא כתב. מי שהוכיח את עצמו כחבר באמת היה יוסי שריד. הוא בנאדם, לא אחד שימכור חבר בגרושים"‏1

העובדה שפוקס מוצאת לנכון להתייחס כך בפומבי לדברים של לונדון (באותו מעמד בו גם רמז את הרמיזות שהן נשוא כל הפתיל הזה) ומצד שני לשבח את שריד, גורמת לי לחשוב שאולי כל ה"שמועות" שמדובר עליהן בפתיל הזה הן קשקוש, אי-הבנה טוטאלית שנולדה ממשהו זניח. זה יכול לקרות. לפעמים יש עשן בלי אש.

שוב אני יודעת אחרונה 605237
מישהו יכול לעזור? לספק קישור שיעבוד למאמר של שריד?
א-פרופו רמיזות 605239
"הדגל שלי הוא הקשת"?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים