מבוכה בענף הפרסום: מודעות שזכו בפרסים דומות מדי למודעות מחו''ל 2342
ימים ספורים לאחר חלוקת פרס "קקטוס הזהב" של ענף הפרסום הופצו בין אנשים בעולם הפרסום הודעות דואר אלקטרוני בהן הוצגו כ-‏10 מודעות שזכו בפרסים ומולן מודעות דומות מחו"ל, כך דיווח לאחרונה עיתון גלובס. ההשוואות, שהתפרסמו באתר קולוריבוס, מציגות מספר מודעות שנוצרו על־ידי כמה ממשרדי הפרסום המובילים בישראל, ולצידן פרסומות שנוצרו ברחבי העולם ועשו שימוש במוטיבים ויזואליים דומים ואפילו זהים, כאשר במקרים רבים הפרסום אף היה למוצר דומה.

מנהלי קריאייטיב שהתראיינו לעיתון בנושא דחו את האפשרות שמדובר בהעתקה. "זה נגד המהות וההיגיון של איש קריאייטיב. אנשים מסוגנו רוצים להמציא דברים לא להעתיק אותם," אמר לכתב גלובס מולי הפטמן, סמנכ"ל הקריאיטיב של פובליסיס־אריאלי.
קישורים
גלובס (עשוי לחייב רישום)
קולוריבוס - השוואת הפרסומות
פרסום תגובה למאמר

פרסומים אחרונים במדור "חדשות"


הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות

  ללא כותרת • ליאור חיימוביץ' • 69 תגובות בפתיל
  המלך תו לתו, המלך לפרטיו • ירדן ניר-בוכבינדר • 3 תגובות בפתיל
  הקישור לגלובס • דרור • 3 תגובות בפתיל
  נגד המהות, בעד העצלנות • אורי רדלר • 52 תגובות בפתיל
  פרס הפרסומת הדוחה‏1 2005 • אסתי

חזרה לעמוד הראשי פרסום תגובה למאמר

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים