יתכן שיופק פרק נוסף לסדרה ''קרובים קרובים'' | 1901 | ||||||||
|
יתכן שיופק פרק נוסף לסדרה ''קרובים קרובים'' | 1901 | ||||||||
|
פרסומים אחרונים במדור "חדשות"
|
הצג את כל התגובות | הסתר את כל התגובות |
|
||||
|
||||
ליבי קופץ בקרבי מרוב שמחה. אפילו גוזל שכמותי יודע להעריך את הסדרה הזאת (כתבתי עבורה ערך ב"ויקיפדיה", ואני הולך להאריך אותו בקרוב). אחת הסדרות הטובות ביותר שעלו על המרקע הציוני! |
|
||||
|
||||
מותר להשמיץ גם סדרות? :-) "קרובים" היתה מצוינת לזמנה, אבל הדיאלוגים שלה לא משהו והבדיחות היו גם אז קצת עציות. מיטבה היה בהצגת סצינות ישראליות טיפוסיות בדרך הומוריסטית (היחס למנקה הערבי, אילן שמפלח עט יקר לסוכן הביטוח ועוד). |
|
||||
|
||||
אני חייב להודות שזה נכון. הומור הוא דבר תלוי תרבות, וכל הומור מתיישן - אבל "קרובים קרובים" התיישנה מהר מדי (לעומת, "הגשש", נניח). אני מקווה שמי שיכתוב את הפרק/ים החדש/ים (סידון ומיכאל?) ינסה להתאים את ההומור למאה ה-21. |
|
||||
|
||||
בימים אלו אני צופה בפרקים של החמישיה הקאמרית (אחי בזמנו הקליט הרבה מהם וכיום כבר אין לו וידאו, אז הוא הוריש לי אותם) ואותי זה מצחיק גם היום. חבל שלא עושים עוד. צפיתי לאחרונה ברוב הפרקים של הקרקס המעופף של מונטי פייתון. חלק לא קטן מצחיק גם היום, חלק אני פשוט לא מבין (פרודיות על תוכניות של הBBC משנות ה70) וחלק לא ממש מצחיק. בכל מקרה הקצב מאוד שונה - מערכון יכול להמשך 10 דקות עד לפואנטה אם יש בכלל אחת. היום זה לא היה עובד. גם בקרובים קרובים הקצב היה איטי יחסית למקובל היום בסדרה קומית. |
|
||||
|
||||
תכניות קאלט מהעבר (החמישיה הקאמרית, הקומדי סטור) משודרות היום בערוץ "ביפ" בכבלים, ואני חייב לומר שהיום הן נראות עבשות ולחלוטין לא מצחיקות. לא ברור לי מה הצחיק אותי (ורבים מבני דורי) לפני שנים לא רבות. האם הן פשוט היו "באופנה" והיום כבר לא (כלומר הומור הוא בעצם פונקציה של לחץ חברתי "כולם צוחקים אז זה בטח מצחיק"), או שההומור משתנה עם השנים? דווקא סדרות אנגליות ישנות יותר (בני היל, מונטי פייתון) עדיין מצחיקות אותי. |
|
||||
|
||||
אשכרה שמת את החמישיה הקאמרית ואת הקומדי סטור באותה קטגוריה ?! |
|
||||
|
||||
כן, אתה צודק, הקומדי סטור באמת יותר מצחיקים. |
|
||||
|
||||
בקונטקסט של ההודעה שתיהן באותה קטגוריה: סדרות שהצחיקו מאוד (אותי לפחות) לפני מס' שנים, והיום בשידור חוזר נראות פתטיות. אתה יודע מה, בעצם גם בקונטקסט הכללי הן באותה קטגוריה: שתיהן סדרות של מערכונים. |
|
||||
|
||||
אני רק חצי מסכים. החמישיה הצחיקה אותי פעם מאוד (אבל לא הקומדי סטור) והקומדי סטור נראת היום מאוד פתטית (אבל גם פעם, אז זה בסדר). |
|
||||
|
||||
זו תחושה מוזרה מאוד לבלות ערב סימפטי עם חברים ישראליים בגולה, לשוחח על הא ועל דא כאילו שהם באמת ישראלים רגילים לכל דבר, ואז להגיד בחיוך בתגובה למשהו ''עוד באירופה...'' ופתאום לגלות במבטיהם התמהים שהם בעצם לא ישראלים בכלל. כלומר, הם פשוט נסעו כמה שנים לפנינו, אבל זהו, הלך עליהם, הם לא היו בזמן הקובע. |
|
||||
|
||||
מזכיר לי ישראלי שישב בחו"ל, וביקש שישלחו לו רק את "השער האחורי" של עוזי וייל (מעיתון העיר) בכל שבוע. בכל אופן, זה לא מאוד מחמיא, להגביל את הזהות הישראלית/לאומית לכל הג'אז התקשורתי-בידורי הזה. בכלל, החמישייה אינה ישראלית בהכרח. היא סתם ייצרה בדיחות וסיטואציות טובות, חלק מהן עסקו בשואה. תוריד את המערכון על השואה (ואולי גם את זה על השירה בציבור), ותוכל לשדר את הפרק בדיבוב לתורכית או לשבדית. |
|
||||
|
||||
רגע, גילוי נאות- אני בעצמי ישבתי בחו"ל רוב שנות החמישייה, וכששבתי צפיתי בעיקר בשידורים החוזרים :-) |
|
||||
|
||||
ולי זכור שהסתובבתי לי בפסטיבל ארד, שתיתי לי חשיש (נו, לא באמת) וצעקתי במשך שעות רצופות לאורך כל הלילה (כמו כולם), תוך כדי רטינות של האופטימים המסכנים שניסו בכל זאת לישון - "תשע וחצי? תיישע וחצי? תיייישע וחצי?! תעעעששע וחאאאצי???". אוי, הנוסטלגיה. כמה שלא הייתי רוצה לחזור לימים ההם :) |
|
||||
|
||||
זה לא מערכון של החמישיה. בזמנו העבירו את שידורי החמישיה משעה X אל השעה תשע וחצי. במהלך שבועיים לפני השינוי נטחן פרומו בו דוב נבון מביט בתדהמה אל המצלמה וצורח שוב ושוב בחוסר אמונה מוחלט, תוך כדי נפנופי ידיים ושאר אפקטים דוב נבוניים : "תשע וחצי? תשע וחצי?!". זה נדבק לאיזה חודש (באופן הרבה יותר חמור מהקשה, קשה של לובה) ובני נוער גיקיים במיוחד (כולל יורס טרולי) נהגו לצעוק את זה בקולי קולות אחד על השני (גם ובעיקר כשזה ממש לא היה קשור לשום דבר). ________ דיסכלייזמר: האמור נדלה מזיכרונו הערפילי של הח"מ. הח"מ אינו לוקח כל אחריות על אי דיוקים או חריגה מהעובדות בשטח. מציאות זה לא הכל בחיים. |
|
||||
|
||||
תודה :-) (אגב, במשך שנים נהגתי לומר "קשה, קשה" כמחווה לדודה שלי ז"ל, שתמיד התלוננה שהחיים קשים. עכשיו נהיה לא נעים לומר את זה. ובכלל לא ראיתי לובה). |
|
||||
|
||||
גם את? אי אז בתחילת שנות התשעים הייתה כתבה במבט שני על החיים של עולים חדשים מרוסיה בשכונת קרואנים אי שם בדרום. אחת העולות התלוננה למראיינת ש"אין דירה, אין עבדה, קשה קשה". בבסיס שלי הייתה חיילת אחת שהצליחה לעשות חיקוי די מצחיק שלה ודי מהר ה"קשה קשה" החליף את ה"בסדר" כתשובה מקובלת לשאלה "מה העניינים". לפני כמה חדשים נאלצתי לעבור ל"לא מציאה". |
|
||||
|
||||
המשפחה שלי לא מרוסיה ולא מהדרום, אז כנראה שמדובר פשוט באנחה יהודית קלאסית (שהצברים החליטו שהיא מצחיקה). |
|
||||
|
||||
יחד איתי בטירונות (גם כן תחילת שנות התשעים) היתה קבוצה די מגובשת שבאה מאוכלוסיה די מצוקתית. והיה להם מם מאוד פופולרי של לומר "קשה, קשה" בחיקוי מבטא פרסי. הנחתי שזה מסרט בורקס כלשהו. יכול להיות שאנחנו מדברים על גלגול של אותו מם? |
|
||||
|
||||
קשה לי להאמין שעולה חדשה מרוסיה שבקושי מדברת עברית תכיר סרטי בורקס. |
|
||||
|
||||
היא לא צריכה להכיר סרטי בורקס, היא צריכה לשמוע מתישהו מישהו שהכיר (מישהו שהכיר (...)) סרטי בורקס. השאר שייך לממטיקה. |
|
||||
|
||||
זה לא היה דב נבון אלא רמי הויברגר. קדימון ענק. ענקקקקק!!! מדהים שיש אנשים שעדיין זוכרים אותו.... כלומר, עוד אנשים חוץ ממני :-) |
|
||||
|
||||
ורגע גילוי מזעזע - החמישייה אף פעם לא הצחיקה אותי... |
|
||||
|
||||
אה... זה היה בצחוק, כאילו? ואני ממש לא מסכים לעניין הדיבוב. חלק עצום מהמערכונים לא היה עובר (למשל כל הצבאיים, אבל לא רק. גם המשלחת לאולימפיאדה, ועוד). עוד סיפור: בסירה בראפטינג בנפאל היו, כמה מפתיע, תשעה ישראלים וקנדית קצת נבוכה אחת. כמובן שכל הוראות השיט ניתנו ע"י המדריך הנפאלי בעברית (אבל לא, לא שרנו "אל המעיין", יש גבול). אני לא אוהב לראות אנשים סובלים אז התנדבתי להיצמד לקנדית ולקשקש עימה בשפת אימה, אך המצב נהיה בלתי-אפשרי לעת ערב: כולם ישבו מסביב למדורה והעבירו קטעים מהחמישייה. בהתחלה ניסיתי לתרגם לה למה אני צוחק, אח"כ נאלצתי להתחיל לתת הרבה חומר רקע, ודי מהר התייאשתי. |
|
||||
|
||||
העיקר שנצמדת. |
|
||||
|
||||
הלו, גם חברה שלי היתה שם. |
|
||||
|
||||
כן, אני יודע שבשלישיה זה הכי כיף. |
|
||||
|
||||
Accountants do it by the book.
|
|
||||
|
||||
לפני כמה שנים התפרסם ב"תזה" של סטודנטי אונ. ת"א איזה סקר (לא יודעת מי בדיוק עשה אותו. טוב, אני כן יודעת, אבל נעזוב את זה) על חיי המין של הסטודנטים. מן הסקר עלה כי בניגוד למצופה (בניגוד למה שציפתה הכתבת), אלו מן החוגים לתיאטרון, קולנוע וכיו"ב, למרות העגילים שבאזניהם ושערם הצבוע בכל צבעי הקשת - נאלצו להסתפק במועט, מועט שבמועט. דווקא אלו מהמתימטיקה נהנו, כך הוברר, מחיי מין סדירים ודי אינטנסיביים. ועל ה"דווקא" הזה כתב מישהו, אא"ט מתואר שני במתימטיקה, בערך כך (לא ציטוט, רק רוח הדברים ועיקרם): "מה זותומרת 'דווקא'? מה אתם חושבים, שאם אנחנו לובשים בגדים שסבתא קנתה לנו לבר-מצווה, זה אומר שאנחנו לא יודעים מה טוב בשבילנו?!!" |
|
||||
|
||||
סיפור חמוד. אני, אישית, מאמין שאין שום קורלציה מהותית בין תחום הלימוד לעושרם של חיי המין. וודאי שאין כל תוכן ממשי בסטריאוטופים המקובלים של ''המתמטיקאים'', ''האלה מהחוג לקולנוע'' וכו'. |
|
||||
|
||||
טוב, אולי זה לא רק השואה. אבל המון מערכונים שראיתי משלהם (בעיקר ביקורת על יאפים, פסאודו-אינטלקטואלים ודומיהם) הם לא ישראלים דווקא. |
|
||||
|
||||
ברור שיש לחמישיה הרבה מערכונים אוניברסלים, וברור שיש לה הרבה מערכונים ישראליים במהותם. השאלה היא מה היחס, ואיך הוא לעומת יוצרי מערכונים אחרים. ההרגשה שלי היא שהחמישיה היא ישראלית עד לשד עצמותיה: בהחלט לא רק השואה, ולא רק הצבא, ולא רק כל העונה שבה הם הגיבו על האקטואליה; עצם הטיפול בצורות התבטאות ישראליות. נדמה לי שהם ישראלים יותר, למשל, מהגשש (אם נוריד מאלה את המבטאים1, ויותר משמונטי פייתון אנגליים. 1 לכאורה לא טריק הוגן, כי המבטאים הם חלק ממהותם של הגששים; אבל נראה לי שתוכלי לייצא הרבה מהמערכונים שלהם לתרבויות אחרות, פשוט תוך אימוץ של מבטאים אחרים. אצל החמישיה זה יעבוד בפחות מקרים - שוב, להרגשתי. |
|
||||
|
||||
יותר ישראליים מהגשש? צריך להיות אריק איינשטיין בשביל להיות יותר ישראלי מהגשש. נדמה לי שאתה נסחף מעט. הגשש לא בנויים רק על המבטאים, אלא משקפים הלכי רוח וזרמי עומק תרבותיים - נרחבים הרבה יותר מאלה שהחמישייה טיפלה בהם. וכן, גם יותר "עממיים", כלומר מתייחסים לא רק לשכנים מרמת אביב. בוא נסכים שהחמישייה, כשכבר טיפלה במשהו, עשתה לו טיפול שורש כואב. הגשש הגיעו מעט פחות עמוק (ופחות כואב), אבל כיסו שטח ע-נק. |
|
||||
|
||||
יכול להיות שנסחפתי. אבל אני חושב שהחמישיה טיפלו בהרבה הרבה זרמי עומק והלכי רוח, וגם עממיים: המושבניק בפרק הראשון(?) המפחד מהמשמש; מונולוגי החייל הטרמפיסט; הזוג במושב האחורי במונית; וזה רק בהיזכרות מאוד חפוזה. את לא מבלבלת במקרה בין "המטופלים" שלהם לקהל היעד שלהם? (זה, בלי ספק, היה פחות כלל-ישראלי מזה של הגשש.) |
|
||||
|
||||
נו טוב, אז דווקא אותך אפשר לשאול "מה זה ישראלי?" (ביחס לגשש-חמישיה-אריק...) |
|
||||
|
||||
התשובה בגוף השאלה (אחרי ''ביחס ל-''). (או שדווקא אותי אי-אפשר לשאול). |
|
||||
|
||||
מפחד ממשמש? הלו, זה רדיו? (כאמור, אני לא מכירה את כל המערכונים שלהם, ראיתי בערך 5 או 6 תוכניות). שאלה טובה. אני חושבת שקשה מאוד להפריד את קהל היעד מהמטופלים. לפחות מצד אחד: אם כל שכבות העם נמנות על קהל היעד, סביר שגם המטופלים כאלה (הגשש). אבל כנראה שלא להפך (החמישייה). |
|
||||
|
||||
לחמישיה הופק פיילוט בריטי, אחד המערכונים נמצא כבונוס באוסף הכחול. לא עובד... |
|
||||
|
||||
המשלחת לא היתה רק לאולימפיאדה, היא הגיעה גם לנשיא ארצות הברית "יו טל בוב.." "ביל!" |
|
||||
|
||||
אם אני לא טועה, מישהו אכן סיפר לי שהחמישיה הקאמרית הוקרנה בטלוויזיה השבדית. |
|
||||
|
||||
אפרופו מדינות-שבהן-מחלקים-פרס-נובל-ויש-בהן-תושבים-עם-מבטא-מצחיק, נזכרתי במערכון של החמישייה על תגובות הנורווגים לשיחות אוסלו ("פרוזן יוגורט?") |
|
||||
|
||||
"יודן? באוסלו?!" |
|
||||
|
||||
שתיהן הצחיקו אותי בגיל 16. בכל מקרה, תסכים אתי ששתיהן נמצאות באותה קטגוריה ("תכנית מערכונים") |
|
||||
|
||||
הקומדי סטור, בדומה ל''העולם הערב'' (אם כי האחרונה הייתה הרבה יותר מוצלחת, כמובן) אכן איבדו מטעמם עם חלוף השנים, כנראה יותר משום שאנחנו, הצופים, התבגרנו, מאשר בגלל שמשהו אובייקטיבי השתנה. אבל החמישיה, אם לשפוט לפי הדוידים שלהם שיש לי, עדיין מצחיקה גם היום. הומור משובח ומתוחכם לא מאבד משנינותו. |
|
||||
|
||||
יש למישהו מושג איך ואיפה ניתן להשיג "מדריך פרקים" (איך מתרגמים Episode Guide?) של החמישיה הקאמרית? בפרט, כמה פרקים צולמו בכל עונה? |
|
||||
|
||||
אבל מזל טוב להפועל ירושלים, ולאוהדים. |
|
||||
|
||||
לפנות אל חברת ההפקה ( שמה מופיע בקרדיטים לכל פרק ) ולברר אצלה אם יש להם מדריך כזה. |
|
||||
|
||||
או שאולי זה כבר "מטר פלוס"? |
|
||||
|
||||
איך אפשר לעשות מדריך פרקים לסדרה שכל פרק בה הוא סתם אוסף של מערכונים? |
|
||||
|
||||
כמו שיש לקרקס המעופף של מונטי פייתון. |
|
||||
|
||||
אהבתי מאוד את הסדרה, גם במקור וגם בשידורים החוזרים הרבים, אבל חלק גדול מהשחקנים שאז, בסדרה, נראו כאלה קומיקאים מבריקים ומשוחררים, נראים היום כמו טרחנים גדולים. הכוונה בעיקר ליהורם גאון(שקשה לי להבין איך מי שהיה פעם כזה שחקן מוכשר ונראה כבעל הומור-עצמי הפך להיות כזה טרחן מגוחך) אבל גם ליאורה ריבלין(ראיתי אותה פעם אחת באסתי המכוערת וזה היה מביך), חנה מרון(מהסתכלות בראיונות) ותיקי דיין(כנ"ל). די מפחיד אותי לחשוב איך ייראה פרק איתם היום. האם זה יהרוס את זכרונות-הילדות? |
|
||||
|
||||
כתבה על "קרובים קרובים" לאתר סדרות הטלוויזיה הקלאסיות " לרגל זכייתו של יורם גאון בפרס ישראל. כתבה שתכלול את תקציר כל הפרקים וכו' . אבל הידיעה הזאת משנה את התוכניות ,נחכה ונראה קודם אם משהו עומד לצאת מתוכניות אלה. בכל אופן בינתיים הקוראים מוזמנים לקרוא על סדרה קלאסית אחרת שגם הדמות הראשית שבה ראוייה מאוד להחייאה ( בצורה שונה לחלוטין ) לאן נעלם מר קוק |
|
||||
|
||||
תודה על הקישור. אכן, בעיני, אחת הסדרות המקוריות המוצלחות של כל הזמנים. מישהו יודע מה עושים היום הגרי ויואבי? |
|
||||
|
||||
ולכל מי שכמוני משתמש בשועלאש1, ולא רואה כלום בקישור חוץ מתמונה ואת שיר הפתיחה - נסו באיכס-פלורר ותגלו שיש שם הרבה יותר. ---- 1 בלע"ז - Firefox |
|
||||
|
||||
ולמי שלא מוכן להריץ תוכנה עם שם כמו שועלאש על המחשב שלו יכול להוריד פלאגין שנקרא Firesomething אשר מחליף באופן רנדומלי את הכותרת של התוכנה לפי רשימות ערכים מוכנות מראש. כרגע לדפדפן שלי קוראים LightningMonkey, אתמול זה היה spacetuna. בתקווה לעשות לאנשים הטובים במוזילה עבודה קלה ולמצות עבורם את כל הקומבינציות המגוכחות תואר+חיה. |
|
||||
|
||||
תודה ! והכתובת לאותו SuperLemur היא |
|
||||
|
||||
מעניין - החוויה שלי היתה מאוד שונה. אני אף פעם לא אהבתי את ''קרובים קרובים''. המלאכותיות, ההגזמה והסטריאוטיפיזציה הציקו לי גם כילדה, הגם שלא ידעתי להצביע בדיוק על הבעיה. אולי חלק מזה היה שחיפשתי גיבורים גדולים (והיו כאלה למכביר בספרי הילדות שלי) ומה שמצאתי בסדרה היה אוסף אנשים פרובינציאליים, חומרניים וקטנוניים. אולי עכשיו, עם ביקורת, ועם הבנה לתקופה שבה הופקה הסדרה ולסגנון שהכתיבה התקופה, הייתי סלחנית יותר כלפי שידורים חוזרים. נקודת האור בסדרה, לטעמי, היתה חנה מרון הנפלאה. בין היתר כיוון שהדמות שלה היתה די פנטסטית ומעולם לא התיימרה לייצג את המציאות, ולכן הדרמטיות לא הפריעה לי. |
|
||||
|
||||
גם אני לא אהבתי את הסדרה בדיוק מאותה סיבה - "המלאכותיות וההגזמה" כפי שציינת. בעיני זה נתפס יותר כחוסר גמישות של השחקנים לבצע את המעבר ממשחק תיאטרון למדיום הטלויזיוני, והמשיכו, במסורת התיאטרון, להגזים בתגובות והעוויות הפנים על מנת שגם בשורות האחרונות בקהל 'ירגישו' את המסר. האם הסדרה 'חברים' הייתה עוברת את הפיילוט אם היו משחקים בצורה כזו מול מצלמה? |
|
||||
|
||||
ואני מסכים איתך בדיוק, אבל טוען שדווקא מרון היתה זו שמשחקה סבל מתיאטרליות יתר. |
|
||||
|
||||
יש מישהו בבנק דיסקונט שעובד בשבת! בסניף הקרוב למקום מגורי הם עובדים שעתיים ביום, רק בימי חול אי-זוגיים, וגם זה במשמרות. |
|
||||
|
||||
שעתיים כולל הפסקה? |
|
||||
|
||||
סופסוף קאמבק אמיתי אחרי 20 שנה חוזר משהו ישן שאהבנו. בניגוד למשינה שעושים קאמבק מוקדם או לכוורת שכל שנה נפגשים בגני יהושוע או לפחות כל פעם שנגמר לפוגי הכסף לסמים... כל הקטע בקאמבק זה ליצור געגוע.. הציבור צריך ממש להתגעגע.. לשכוח שהיו קימים ופתאום מפתיעים לו ת'חיים עם פרק, הופעה או מה שלא יהיה.. לדוג' שליחות קטלנית 2 הגיע מאוד מוקדם.. והיה סרט מעולה שליחות קטלנית 3 לעומת זאת, הגיע אחרי שנוצר געגוע וממש נוסטלגי לראות ת'סרט. הייתי בחו"ל כשיצא 3 וכל התחנות הראו את 1 ו-2 נון סטופ. זו נוסטלגיה זהו קאמבק שלומות |
|
||||
|
||||
מסכים עם כל מילה. זה קאמבק כמו שקאמבק צריך להיות. |
|
||||
|
||||
אתמול (ושלשום) הוקלט פרק האיחוד של "קרובים קרובים". הפרק ישודר במהלך "יומטוב" של שידורי קשת בערוץ 2 במהלך חודש פברואר הקרוב. הארץ: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?... הייתי בין מתי מעט ברי המזל שנכחו בצילומים. היה מצחיק. אפרים סידון ושני סטנדאפיסטים שיעשעו את הקהל בין צילומי הסצנות. חוויה שאני לא אשכח בזמן הקרוב. אני מקווה שהצופים יהנו מפרק האיחוד, ושאולי זה יתפתח לכדי עונה נוספת של הסדרה. |
|
||||
|
||||
אפשר לדעת הכיצד נכחת בצילומים? |
|
||||
|
||||
חולק מספר מצומצם של הזמנות. לשמחתי קיבלתי את אחת מהן. |
|
||||
|
||||
אתה מכיר את הבדיחה עם המתימטיקאים בכדור פורח? |
|
||||
|
||||
לא |
|
||||
|
||||
מה שאמרת (בתגובה 260891 נכון, מן הסתם, אבל לא עוזר בכלום (לפי השערתו הסבירה של אג"ג) לספק את סקרנותו של השואל (בתגובה 260890). (פירוט הבדיחה ינתן על פי דרישה, אבל אני מעדיף את ורסיית היועץ הארגוני). |
|
||||
|
||||
אני דורש. |
|
||||
|
||||
ואני דורש לדעת האם ינ"ב נפל במלכודת! |
|
||||
|
||||
ואני דורשת לדעת האם הדורשים דורשים באותו מובן המקובל אצל החקלאים כשהם אומרים על פרה שהיא - ''דורשת''. |
|
||||
|
||||
גם אני רוצה לדעת. ראית עוד תגובה שבה מופיע "אחד שמכיר את הבדיחה" בלי דואל? כי כאן זו לא נפילה במלכודת, זה המקרה הרגיל שבו מישהו רוצה להופיע בשם אחר, אבל שידעו שזה הוא. ולזה מעליך שדרש: איש עף (טס? נוסע?) בכדור פורח, מאבד שליטה, נסחף הרבה קילומטרים. בסוף הוא מצליח להתקרב לאדמה, ותוהה איפה הוא. רואה איש אחר, שואל אותו: -סליחה, איפה אני? -בכדור פורח. -מתמטיקאי, נכון? -למה? -מה שאמרת מדויק לחלוטין, ולא עוזר לי בכלום. ובורסיה שאני יותר אוהב: -סליחה, איפה אני? -בכדור פורח. -יועץ ארגוני, נכון? -למה? -מה שאמרת נכון, אבל לא עוזר לי בכלום. -מנהל, נכון? -למה? -אין לך מושג איפה אתה ולאן אתה הולך, ואתה מצפה שאני אפתור לך את הבעיות. עכשיו אתה תקוע באותו מצב, אבל אני אשם. |
|
||||
|
||||
טייס בהליקופטר נקלע לערפל והולך לאיבוד. לפתע הוא רואה בניין משרדים, וצועק לעבר העובדים שבתוכו: "היכן אני?"; העובדים עונים לו (כמו שחשבתם): "בתוך מסוק". לאחר חמש דקות הטיס יודע להגיע לשדה התעופה. משנשאל כיצד ידע את מיקומו, הסביר שהעובדים בבניין היו עובדי מיקרוסופט, משום שרק הם יכולים לענות תשובה נכונה ב-100%, אבל כזאת שלא עוזרת לך בגרוש... |
|
||||
|
||||
בדיחה מספר 19 |
|
||||
|
||||
אני מכיר את אחד המעורבים בהפקה (רמז: לדעתי אפילו אתה פגשת אותו פעם), והוא היה זריז וביקש מראש מספר הזמנות, לפני שהחלה ההתנפלות הגדולה. אני מעדיף לא לפרט שמות. |
|
||||
|
||||
כל מי שזלזל בע. בלבן - שיאכל את הלב! :-) |
|
||||
|
||||
הנה עוד אחד שמתעסק בפוליטיקה, וכבר הוא מחלק מתנות למקורבים. |
|
||||
|
||||
במקום ביומטוב - ב-1 באפריל: http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArt.jhtml?it... |
|
||||
|
||||
נו, אז נהניתם? |
|
||||
|
||||
יותר מהכל, נהנינו לראות אותך (בסְפֶּשֶל ה"לקראת"). |
|
||||
|
||||
כיוון שאני הופעתי שם במצטבר כ-10 שניות בערך, אני מבין שהפרק לא היה משהו... |
|
||||
|
||||
נחמד, אבל לא שוס גדול. דרך אגב, לאן נעלמה השחקנית המקורית של גליה? |
חזרה לעמוד הראשי |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |