|
||||
|
||||
יש כמובן פוטנציאל לאפליקציות של השוואת מחירים. כשחיפשתי price-comparison apps בגוגל קבלתי 83 מליון דפים. יש אפילו 5 הטובות ביותר. |
|
||||
|
||||
במבט חטוף נוסף נדמה לי שהתגובה משאירה רושם לא טוב של פסילה על הסף מהנימוק של ''חשבו על זה כבר''. זו בכלל לא הייתה כוונתי. פשוט גיגלתי, זה מה שיצא, ולי יצאה תגובה טוקבקיסטית לא מועילה כל כך ואולי מעליבה. סליחה. |
|
||||
|
||||
העפתי מבט חטוף על האפליקציות ורובן ככולן, עד כמה שהצלחתי להבין, עוסקות בהשוואת מחירים של פריטים בודדים, או בהשוואה של רשימה כאשר מכניסים אותה ידנית. היתרון של השיטה המוצעת הוא קלות הכנסת הנתונים, במקום להכניס מוצר מוצר המשתמש מכניס את כל הרשימה בבת אחת על ידיי העברת הטלפון מעל הרשימה. יכול להיות שאפילו אפשר לעשות זאת עם מצלמת הווידאו (לא נראה לי כי בדרך כלל הרזולוציה של ווידאו נמוכה משל סטילס) |
|
||||
|
||||
אתה מציע לבסס את מסד הנתונים שלך על מידע שמקורו בדיווחי לקוחות. ללא מידע עדכני וכיסוי מינימלי של המוצרים הפופולריים יותר, המיזם לא יעבוד. לכן מעבר לשאלות הטכניות צריך לנסות לנחש לכמה דיווחים לכל חנות ליום אתה זקוק כדי לכסות חלק סביר של המוצרים שיש בחנות במידע עדכני. השאלה היא האם המספר הזה ריאלי, כלומר אם אתה יכול לפתות מספיק לקוחות לעבוד בשבילך. אתה צריך לזכור שאתה לא נותן סיפוק מיידי ללקוח. ללקוח שמדווח לך לאחר שהוא יוצא מהקופה, לא יוצא שום דבר מהדיווח באופן מיידי. אתה מצרף אותו ל"מועדון" כלשהו של אנשים שיכולים להנות מאינפומציה שמקורה באנשים אחרים, אבל באופן מיידי לא יוצא לו דבר. האמת היא שמכל הסמארטפון אתה זקוק רק למצלמה. פשוט מצלמה במקום סורק. אין גם שום סיבה שהלקוח יצלם את החשבון במקום העסק. הוא יכול בהחלט לצלם או לסרוק את החשבון לאחר שהוא חוזר לביתו, להעביר את התמונות למחשב ולהעלות לאתר שלך. אולי זו גם השיטה הרצוייה, מפני שהאתר יכול לספק ללקוח כהיזון חוזר צילום מאוחד ומנורמל בצד המידע שנשלף, והלקוח יכול להכניס תיקונים... אם ירצה בכך. מיזמים אחרים שראיתי בעיקבות המאמר שלך מתבססים על החנות של עצמם, על שיתוף פעולה של סוחרים ועל סריקה באינטרנט. יש לך דוגמאות למיזמים שמבוססים על מידע המגיע מהציבור? |
|
||||
|
||||
אתה מעלה שאלה מצויינת. אני הייתי מציג את הרעיון לא כעבודה של הלקוחות בשביל החברה אלא בשביל שני הצדדים. למעט הלקוחות הראשונים של הסניף שתורמים מידע לפני שהם יכולים להנות ממנו, הרי הלקוחות הבאים כבר נהנים מהשרות. כמובן שההצלחה של שיטה כזאת תלויה ברמת שיתוף הפעולה בכל אזור ואיזור, אבל באופן טבעי רמת הכיסוי פרופורציונאלית למכירה של המוצר. מוצר שהרבה רוכשים אותו יתעדכן לעיתים תכופות, וההפך. יש שפע דוגמאות של אתרים שפועלים בזכות תרומה ופעילות של הקהל שלהם, לדוגמה, האייל הקורא :), ויקיפדיה ועוד שפע אתרים אחרים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |