|
אתה מעלה שאלה מצויינת. אני הייתי מציג את הרעיון לא כעבודה של הלקוחות בשביל החברה אלא בשביל שני הצדדים. למעט הלקוחות הראשונים של הסניף שתורמים מידע לפני שהם יכולים להנות ממנו, הרי הלקוחות הבאים כבר נהנים מהשרות.
כמובן שההצלחה של שיטה כזאת תלויה ברמת שיתוף הפעולה בכל אזור ואיזור, אבל באופן טבעי רמת הכיסוי פרופורציונאלית למכירה של המוצר. מוצר שהרבה רוכשים אותו יתעדכן לעיתים תכופות, וההפך.
יש שפע דוגמאות של אתרים שפועלים בזכות תרומה ופעילות של הקהל שלהם, לדוגמה, האייל הקורא :), ויקיפדיה ועוד שפע אתרים אחרים.
|
|