|
||||
|
||||
כבר אמרתי שאין לי מושג מה קרה עם ההחלטה הזו. אם יושם או לא אני לא יודע, אבל הרעיון כן עבר בראשה של לבנת. באשר לשאלתך - לימור לבנת אכן השתעשעה ברעיון שהזכרתי, אני חושב שהוא לא יושם היות ולא נתקלתי מעולם בהודעה על ישומו, ולכן אני גם מקווה שהוא לא ייושם. מה מטרת השאלות האלו, אגב? |
|
||||
|
||||
אני מנסה להבין מה הכוונה במשפט ההוא ב- 87997. מה מטרת האזכור של הרעיון (עדיין לא שוכנעתי ש"החלטה") הזה באותו משפט, ואיך המצב התאורטי מ- 87979 הוא "כמו מה ש[לבנת] עשתה בזמנו"? אגב, הרבה מידע לא הצלחתי לחלץ מאתר ביהמ"ש, מכיוון שבאתר נכללות רק החלטות בעתירה (שהוגשה בפברואר 2000; בסוף דצמבר 2001 מונתה ועדת שושני), אולם גיליתי שרשימת העותרים כוללת גם מוסדות חילוניים (בי"ס הריאלי בחיפה) וגם מוסדות דתיים (בית הספר של נזירות המושיע, תלמוד תורה בני משה, ועוד). |
|
||||
|
||||
המטרה הייתה להצביע על קו המחשבה של לימור לבנת, ששואף לכנס בכפיה הן את הערבים והן את החרדים תחת משרד החינוך הציוני. עשתה בזמנו - רצתה לעשות בזמנו, אם זה מקל עליך. זה באמת לא נראה לי מהותי במיוחד (הדיון, ז''א). |
|
||||
|
||||
באמת לא נראה לי שהיא רצתה בזמנו, אבל כדור-הבדולח עדיין בתיקון, אתה יודע. בינתיים, אתה יכול להצביע על קווי-*פעולה*. אני, למשל, לא הייתי כותב "מצב תאורטי בו שאול מופז יחליט להתנקש בסאיב עריקאת, כמו מה שעשה בזמנו עם גירוש ערפאת" או "מצב תאורטי בו יוסי ביילין יחליט לשחק עם סגירת משרד הדתות, כמו שעשה בזמנו עם המהפכה החילונית". אם הניסוחים האלה נראים לך הגיוניים, אז אני מרים ידיים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |