|
||||
|
||||
דחיתו של נושא ירושלים בהסכמי אוסלו, שהם הסכמים בין ישראל לפלסטינים, לדיון על הסכם הקבע כוללת שתי קביעות: 1. קביעה שרק בעתיד יהיה דיון על ירושלים. 2. קביעה שהדיון בנושא ירושלים יתקיים עם הפלסטינים- וכאן בדיוק התקדים. זה לא מכובד לכתוב שלא התכוונתי להטעות את הקוראים. אנחנו מנסים לקיים דיון ולא התנצחות. אני מציע לכולנו (ולי) להתרכז בתכנים ולא ברטוריקה. |
|
||||
|
||||
אני לא מסכים אתך על הסעיף השני. אנא הראה במדוייק היכן כתוב בהסכם אוסלו שהדיון יתקיים אך-רק עם הפלשתינים - דשתי בו הלוך ושוב ולא מצאתי סעיף שכזה. הנחה שהדיון יתקיים ללא הפלשתינים היא כמובן נאיבית, אולם למה לא לשתף בדיון גורמים שיש לנו ולהם אינטרס משותף - קרי הירדנים (כפי שהראתי). אשר להערתך השניה, אני חושש שאני כבר רגיל לתגובות שכוללות פרטים שגויים, שנכתבו ע''י אנשים אשר בקיאותם בחומר מוטלת בספק. אם אכן קראת לעומק את הסכמי אוסלו לפני שכתבת את תגובתך הריני מתנצל מעל בפמה פומבית זו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |