בתשובה לkozmo5449@gmail.com, 06/08/20 20:41
מה נשתנה? 723486
מה שהשתנה, אם המחקר תקף, הוא שהתברר שהשיטה הזאת פוגעת באופון מעשי בחצי מהאוכלוסיה. לא מעליבה, לא מצערת, לא ''פוגעת'' לא מעלה-את-סעיף-מירב-מיכאלי אלא ממש פוגעת בצורה אובייקטיבית שניתנת למדידה.
מה נשתנה? 723501
טוב.
אישית - אין לי בעיה שנדבר בלשון רבים באופן כללי. אני תמיד מסתבך בין שלושה לשלוש. וזה יפתור את ההרגל המגונה שלי - אשר נובע מחוסר בורות - לרשום 3 במקום שלוש או שלושה.
מה נשתנה? 723506
נובע מ*חוסר* בורות? זה בסדר, ידוע שתמונת העולם שלך הפוכה.
מה נשתנה? 723519
איך ידוע , זה כבר התפרסם ?
מה נשתנה? 723534
אבל עוד לא עבר בקורת עמיתים.
מה נשתנה? 723522
זה מעלה את השאלה המסקרנת, האם כשאתה עונה על הדרישה לכתוב נח בשבע שגיאות בכתיבת נח בשש שגיאות, בעצם ביצעת את המשימה בשלמות?
מה נשתנה? 723626
יפה. ומכאן, מספיק לכתוב נוח בחמש שגיאות, כי בזה כבר השגת את השגיאה השישית. ידה ידה ידה, כתוב ''נח'' והשלמת את המשימה במלואה.
מה נשתנה? 723627
חשבתי על זה, אבל לא הייתי סגור ביני לבין עצמי שזה מצדיק עוד דרגות ברקורסיה.
מה נשתנה? 723645
זה קצת מזכיר את הסיפור על דני, שכשהמורה הבטיח בוחן פתע בשבוע הבא הוא הפעיל את ההגיון. המורה לא יכול לבחון אותנו ביום ששי כי אז כבר נדע שזה יום הבוחן וזה לא יפתיע. אם יום ששי פסול אז הוא גם לא יכול בחמישי, כי אז גם זה לא יפתיע - וכן הלאה. אז דני לא טרח ללמוד. הבעיה היתה שכשהמורה בחן את הכתה ביום רביעי הוא ציפה לידע ולא להגיון, ודני נכשל. א‍ִמרו, ילדים, איפה הפגם בלוגיקה של דני?
מה נשתנה? 723650
הסיפור מ-תגובה 63071 ? אני, אוהב אדם שכמותי, מעדיף את הנוסח עם ההוצאה להורג.
מה נשתנה? 723653
עובדה שדני אכן הופתע, הלא כן?
מה נשתנה? 723654
תשובת המורה הפדגוגית:
התלמיד הנבון ממילא לומד ומוכן לגבי החומר לפני כל שיעור בכל יום ביומו, ולכן לא משנה לו האם המבחן הוא פתע או לא פתע.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים