|
||||
|
||||
תנחומים מקרב לב לבני המשפחה גם ממני. הצטערתי שדורון מיעט לכתוב באייל בתקופה האחרונה, ועכשיו ליבי נחמץ שהוא לא יכתוב כאן יותר לעולם. אני חולף לעיתים תכופות דרך צומת ג'למה (צומת העמקים, בשמה הרשמי), ומשום מה, הרבה פעמים נזכר תוך כדי נהיגה בפתיל שהתחיל מהערת רגל מס' 2 בתגובה הזו של דורון. בדיוק השבוע נגמרו עבודות ההסבה של הצומת למחלף, כך שאף נהג כבר לא נדרש לבצע את תמרון הנהיגה שדורון תיאר, ולא יכולתי שלא לחשוב שדורון כבר לא יעבור במחלף הזה. |
|
||||
|
||||
משום מה גם אני זוכר היטב את התגובה הזו. למרות שלא אימצתי את התמרון, למדתי ללמד זכות על המתמרנים, בתנאי שהם מקיימים את התנאים שהתווה דורון. |
|
||||
|
||||
זו גישה מצוינת. בנוסף, קראתי לאחרונה על מחקר ששנעשה בארה''ב שמסקנותיו היו שבמצטבר, שמירה טהרנית על טור יחיד ארוך ועומד בנתיב לפני הפנייה גורם ליותר עיכוב בתנועה מניצול הנתיב הצמוד כדי לגרום למילוי יותר מהיר של נתיבי הפנייה,בייחוד במקרים הנפוצים בהם לפני הפנייה נתיבי הפנייה מתפצלים לשניים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |