|
||||
|
||||
זו גישה מצוינת. בנוסף, קראתי לאחרונה על מחקר ששנעשה בארה''ב שמסקנותיו היו שבמצטבר, שמירה טהרנית על טור יחיד ארוך ועומד בנתיב לפני הפנייה גורם ליותר עיכוב בתנועה מניצול הנתיב הצמוד כדי לגרום למילוי יותר מהיר של נתיבי הפנייה,בייחוד במקרים הנפוצים בהם לפני הפנייה נתיבי הפנייה מתפצלים לשניים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |