|
||||
|
||||
או שהתושבים החדשים עם החניות החדשות מתחת לבניינים החדשים יגלו שממש מבאס לעמוד בפקק כל בוקר חצי שעה עד היציאה מהרחוב. ואם הם לא עובדים במחלף יבנה, כמו שהנמר רוצה, הם יסעו לעבודה באוטובוס או באופניים למרות שיש להם אוטו. |
|
||||
|
||||
אבל לפי הביקוש לא צריך לשער. אנחנו יודעים שאנשים מעדיפים יקר ואיטי. התושבים שגרים בבניינים החדשים בצנטרום נמצאים בתפקידים שלא מאפשרים להגיע באוטובוס או אופניים. מי שמגיע באופניים ותחב''צ הם האוכלוסיות החלשות ורובן לא נמצאות בצנטרום. ורוב הרכבים שנכנסים לתל אביב לא שייכים לתל אביבים. |
|
||||
|
||||
בוא נדמיין שבתסריט האופטימי, אחרי כמה שנות מגורים שם האמידים שקנו דירה בקומפלקס החדש מתייאשים סופית, יוצאים מהדירה ומשכירים אותה לצעירים שאין להם אוטו. |
|
||||
|
||||
התכניות של זאתי שמלטפת לי את הפרווה לגבי מגורים עלולות להרוס לך את התסריט. רק אציין שעבור רבים לאפשרויות האינטימיות והזמינות שבמכונית פרטית אין תחליף. |
|
||||
|
||||
לא ניסיתי לשכנע איש לגרוט את האוטו שלו. רק לשאוף למעט יותר התאמה בין מקום המגורים וצורת התעסוקה לבין אופן ההתניידות. מי שגר במתחם שוק בצלאל ונוסע באוטו למשרד שלו ברוטשילד, ובכן, ההתאמה אצלו לא ממש מדויקת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |