|
||||
|
||||
רז בן כרמלה לא ז"ל, לא היה לוחם, לא היה במחסום וגם לא נרצח. הוא שוטר מג"ב שנדקר ע"י ערבי באמצע הרחוב בירושלים, נפצע קשה והצליח לירות במחבל. לשמחתנו הוא התאושש ונמצא כיום בשיקום. לדעתי 4 טעויות מתוך 4 היגדים זה שיא חדש. דני גונן, מלאכי רוזנפלד ודוד בר קפרא ז"ל כולם יהודים תמימים שנרצחו בידי ערבים בארץ ישראל ממניעים לאומניים. כשרצף של "אנקדוטות" מגיע לגודל מסויים הוא הופך להיות סטטיסטיקה. |
|
||||
|
||||
צודק, טעיתי. כן, כולם יהודים תמימים שנרצחו בידי ערבים, אבל לא על זה הדיון. הגודל שיהפוך רצף אנקדוטות לסטטיסטיקה הוא גודל מוגדר היטב. לגבי הסטטיסטיקה של רציחות בישראל, 2 מקרים בחודשיים נמוך משמעותית מהגודל הדרוש. גם עם כל הנרצחים על רקע לאומני, גם אם תוסיף את החיילים ואת אלה שנהרגו בשטחים, המספר יהיה עדיין קטן משמעותית (יחסית לגודל האוכלוסיה) ממספר הנרצחים בארה"ב. |
|
||||
|
||||
הגודל שיהפוך רצף אנקדוטות לסטטיסטיקה הוא גודל מוגדר היטב. > תוסיף את הפער בין מספר היהודיות שנאנסו ע"י ערבים ובין מספר הערביות שנאנסו ע"י יהודים. מאמי יא מאמי, אני כמעט משתכנע שאין בעולם מספיק סטטיסטיקות כדי לרצף את השביל שמוביל למציאות. |
|
||||
|
||||
הסגנון שלך מתדרדר, עד כמה שזה אפשרי, אבל העלגות מחווירה לעומת זיהום הדיון (1) בשטויות חסרות הקשר. מדברים על רצח ואתה עונה בגניבת מכוניות ועכשיו באונס. הבנו, אתה מפחד מערבים באשר הם ערבים ובטוח שכולם כמוך. הבנו שאתה לא מבין כלום לגבי סטטיסטיקה. אז עכשיו שיישרנו קו, אתה יודע לאן אתה רוצה להתקדם מפה או שאתה פשוט נהנה לחזור על קיאך? (1) הטפל לחלוטין. |
|
||||
|
||||
רצח, גניבות, אונס, פרוקטשן ועוד מיני ברכות שהארץ התברכה בהן לא מתקשרים אצלך לתחושת פחד. גיבור שעובר ללשון רבים כדי להגדיל את מימדי צילו- איך תתקדם אם לא הבנת מה הקשר? |
|
||||
|
||||
אוקיי, הבנתי שיש מתאם חיובי בין פשיעה לערביות. מה הלאה? |
|
||||
|
||||
מוות לערבים וטרנספר. למה בדיוק ציפית? |
|
||||
|
||||
אין לי מושג... זאת בדיוק הסיבה שאני שואל. אם לפרט, נראה שאתה מנסה לשכנע שערבים (או ערביוּת) הם מפחידים ושכולנו מפחדים מהם (תקן אותי אם אני טועה). אבל כטבעם של ויכוחים, יש מצב שלא תצליח לשכנע פה איזה שניים שלושה אנשים. לכן הצעתי שנזרום יחד ותחשוב מה קורה הלאה - אם היית מציע ערוץ טלוויזיה של הקרנות בלופ של דובוני אכפת לי מדובב לשתי השפות ו/או אינטגרציה קשוחה מאוד בבתי הספר ובמגזר הפרטי והציבורי, יכול להיות שהויכוח על הערבופוביה היה מסתיים מחוסר עניין. |
|
||||
|
||||
לעײד, יותר משמדובר פה בערבופוביה( או שמא איסלמופוביה), זו איננה אלא כסות דקה, טיח, מעל כל-דאלים-גברפיליה. קרי, מתן גט כריתות ובעיטה רבתית להשגי המחשבה החברתית והקידמה החברתית שהמערב השיג בדמים מרובים במאות השנים האחרונות. מדובר על שאיפה לחזרה לעולם הפרא שאצילותו באה מכוחניותו. |
|
||||
|
||||
ולכן אנחנו תומכים בלאומיות הפלסטינית. |
|
||||
|
||||
אבחנה מעניינת. אם יחווה דעתו עליה ברצינות אולי נלמד משהו. |
|
||||
|
||||
הישגי המחשבה המערבית התרחשו למרות המתקרנפים שמלמלו את הרצוי הצפוי והרפוי והתנהלו בזהירות סביב בורות הפוליטיקלי קורקט עמוק ובתוככי העדר כדי להבטיח את עתידם. אני לא רואה שום דבר אצילי בצ'צני שהצטרף לדאעש תמורת 600$ בחודש ואספקת קטינות יזידיות. מצד שני אני רואה בליברל זוכה פרס הנובל לשלום המתנוסס על פסגת הנאורות המערבית כאחראי ראשי למליוני פליטים ומאות אלפי הרוגים. ומה נתפסת לטיח -אין דוגמאות אחרות? מעניין אותי אם ערבבת טיח, הרבצת טיח, פילסת פינות, סרגלת קירות, הגשת לטייח על פיגום ואולי ניהלת קבוצת טייחים. האם הספקת לחזות במשאבת הפלא? שמת תוסף, איזה תוסף? האם קשרת את הפיגום דרך החלון לתומכות יציקה בצורה שלא יפריע לשליכט - האם אכלת טונה בשמן או במי מלח והאם הבנת שלא טונה זהובת סנפיר, ולא כחולת סנפיר הפכו לפירורים שבקופסא. אני לא בטוח אגב לגבי הלימון ובטח שלא על הקפדה על נטילת הידיים כדי לא להעליב ולשמש דוגמא לצעירים שמבין הצעירים אם אתה מבין למי רמזתי. בשלב הבא, דאחקות עם הספרנית. |
|
||||
|
||||
להערכתי, דעות חתרניות אנטי-ישראליות עקביות וחוסר פטריוטיות ישראלית מעמידות מכשול בפני ''זכות העמידה'' והבעת דעה בדיון שהוא ישראלי לעילא. |
|
||||
|
||||
התעלמות מהזכות לכלותנו לא תאפשר לנו לעמוד, בוודאי שלא לאורך זמן. |
|
||||
|
||||
אם הבנתי נכון, זה מעלה את השאלה הבאה: כיצד גינוי של ערבים שאינם פטריוטים ורובם אנטי ישראליים, זוכה אצלך לכינוי "דעה חתרנית אנטי-ישראלית וחוסר פטריוטיות"? |
|
||||
|
||||
מה בדבר מתן גט כריתות ובעיטה רבתי1 לאלה המסרבים לאמץ את השגי המחשבה החברתית והקידמה החברתית שהמערב השיג בדמים מרובים? בכל אופן מדובר על אנשים ששואפים להשאר בעולם הפרא, וגאוותם על כוחניותם. ונחזור לציטוט האלמותי: "מוכנים למות למען אבו חזיר" הוא כבר מת. מה יעזור שהם ימותו "למענו"? לך חפש היגיון אצל פרא-אדם. ____________ 1 רבתי - לשון נקבה. כמו שאומרים א' - אות - נקבה - א' רבתי. או "רבתי בגויים, שרתי במדינות" (מגילת איכה). |
|
||||
|
||||
אתה לבדך אחראי לעולם אותו אתה רואה כקנה המידה שלך. |
|
||||
|
||||
כמוני כמוך. מה הופך את קנה המידה שלך לעדיף על שלי? הסבר אובייקטיבי בבקשה. |
|
||||
|
||||
יש דווקא אנקדוטה ידועה על בחורה בדואית שנאנסה בידי יהודים. אני מרשה לעצמי לקרוא לזה אנקדוטה כי ככל הידוע לי זה קרה פעם אחת ב70 השנים האחרונות (זה כמובן נובע, אליבא דהאוניברסיטה העברית, מהגזענות הנוראית של היהודים) |
|
||||
|
||||
"אליבא דהאוניברסיטה העברית" - עבודה לצורך קבלת תואר MA עוד לא הופכת להיות העמדה של האוניברסיטה. אני מניח שלטעמך העבודה הזאת היתה צריכה להפסל. מעניין אם קראת אותה, או שהמסקנה הספיקה לך. |
|
||||
|
||||
האוניברסיטה אישרה את התיזה והעניקה למחברת תואר, ואפילו אות הצטיינות על ה"מחקר" הזה. מצד שני, מסתבר שהאוניבסיטה העברית דווקא כן מתנגדת לאונס. עובדה - מנחה התיזה, פרופ' אייל בן ארי, הושעה לצמיתות מן האוניברסיטה לאחר שהתברר כי הוא נהג לאנוס את תלמידותיו (מעניין אם הוא דאג שלא לקפח את הערביות שבהן, או שמא גם הוא נהג בגזענות ואנס רק יהודיות) |
|
||||
|
||||
:) צחקתי. |
|
||||
|
||||
וזה, אליבא דרחל, מצדיק את האמירה ''אליבא דהאוניברסיטה העברית'', ממש כאילו דובר האוניברסיטה הכריז על כך. אני בטוח שבאונברסיטאות במדינה שאת רוצה לראות לא ייכתבו עבודות מאסטר שמועצת האייטולות לא אישרה מראש. |
|
||||
|
||||
בקיצור: גועל נפש :) מעניין מי יטרח לקרוא דבר כזה, תמהני. |
|
||||
|
||||
מכיר, אכן אנקדוטה. |
|
||||
|
||||
אנחנו לא מחפשים "מספיק" סטטיסטיקות, אנחנו (או, לפחו אני) מחפשים אחת. לא ברור לי אם אתה לא מבין את ההבדל בין אנקדוטה לסטטיסטיקה, או שאתה לא מבין למה הסטטיסטיקות הלא מבוססות שאתה זורק לא מקדמות את הטיעון שלך, אבל משהו פה לא עובד כמו שצריך. במקום להתחיל שוב לקלל, אולי תקח לעצמך רבע שעה, נסה לנסח את עצמך מחדש באופן הגיוני שמבוסס על עובדות, מספרים אמיתיים ומסקנות הגיוניות, ותחזור אלינו עם הטיעון מנוסח כראוי? אני מבין שאתה מאד מפחד, אבל בכל זאת, פחד זה לא תירוץ טוב מספיק להפסיק לחשוב. |
|
||||
|
||||
אולי אתה מתקשה להבין את התועלת והשימוש בעובדות וסטטיסטיקה תגובה 659601 סטטיסטית ועובדתית בישראל לא נהרג אף אדם מכריש ב-50 השנים האחרונות. האם הדבר מעיד שאין פחד מכרישים? סטטיסטית ועובדתית בישראל לא מוסרים פילוח גזע לגבי פשיעה. על מה הדבר מעיד? נתונים ועובדות לא יכולים לבדם לחולל את הפלא שבתהליך ההבנה. התנאי הראשוני הוא שצריך לרצות להבין, קאפיש? |
|
||||
|
||||
"סטטיסטית ועובדתית בישראל לא נהרג אף אדם מכריש ב-50 השנים האחרונות. האם הדבר מעיד שאין פחד מכרישים?" לא. רוב האנשים בישראל לא מפחדים מכרישים. אנשים מפחדים מכרישים במקומות בהם יש סכנה להפגע מכרישים. בישראל, רק אנשים שסובלים מפוביה מכרישים או אנשים שנמצאים במקומות בהם יש סיכוי להמצאות של כרישים (=בים) פוחדים מכרישים. רוב האנשים לא סובלים מפוביה מכרישים ולא נמצאים בים (כרגע, למיטב ידיעתי, ואם יש לך מידע שונה, זה המקום לתקן אותי). "סטטיסטית ועובדתית בישראל לא מוסרים פילוח גזע לגבי פשיעה. על מה הדבר מעיד?" לא יודע, אני בטוח שתגיד לי, אבל אולי, רק אולי, לפני שאתה עובר נושא ומעלה טענה חדשה בפעם המליון בדיון הזה, נסה בכל זאת להענות לאתגר בתגובה 659609. "נתונים ועובדות לא יכולים לבדם לחולל את הפלא שבתהליך ההבנה. התנאי הראשוני הוא שצריך לרצות להבין, קאפיש?" בו נבדיל בין "לרצות להבין" לבין "לרצות להאמין" אני מאד רוצה להבין את הטענות שלך, ואם תנסה להתרכז ולהציג אותם באופן מסודר, אולי אני גם אצליח. לרצות להאמין זה משהו שאני משאיר לאנשים דתיים, אם יש לך עובדות ונתונים שתומכים בטענות שלך, תביא אותן ואז אולי אני אבין אותך, אם אין לך וכל מה שאתה מבקש ממני זה אמונה עיוורת בכך שאתה צודק... טוב, זה לא יקרה. רצון להבין, אגב, זה משהו דו צדדי, אם במקום לנאום ולקלל תראה קצת רצון להבין את הבעיות בטיעון שלך, אולי זה יעזור גם לך. |
|
||||
|
||||
ניסית להצדיק את הטענה שרוב האנשים לא מפחדים מכרישים בכך שהם לא נמצאים בים או כי אין להם פוביה וגרמת לי לתהות אם חידת התנין הירוק לא אופסנה מזמן. נראה שאתה תקוע ברובד הפילוסופי האמוני ועלול לפספס את משטח הנחיתה לקרקע המציאותית. נחזור להתכחשות שאותה אתה מסביר בקשיי בהבנה ואסביר לך, הפעם בכפית. נתחיל בעובדה הנוגעת להיבט אחד מובהק ואחר כך נתפלש בניתוח הנתונים והסכומים (שתביא אם מתחשק לך). אתה משלם עבור השירותים הבאים: אבטחת בתי ספר, גן ילדים, מוסדות חינוך. אבטחת מקומות בילוי, אירועים המוניים. אבטחת וליווי טיולי ילדים בבתי ספר ותנועות נוער. אבטחת מתקנים אסטרטגיים. אבטחת תחבורה ציבורית. אבטחת מטוסים ספינות ונמלי תעופה. אבטחת יישובים. אבטחת מקומות עבודה. כל הסעיפים הנ"ל הם חלק מרשימה ארוכה בהרבה שנועדה להגן עליך מפני ערבים1. אמרנו בלי לגמגם! היהודים לא עושים במדינתם פיגועי טרור. הערבים הם המפחידים בהיבט זה. אתה יכול לטעון שלא ביקשת הגנה, אתה יכול לטעון שאני מדמיין, שאין סטטיסטיקות ושאין פחד בעולם כלל- אבל אם תצדיק הוצאה של מיליארדי ש"ח בשנה כטרלול טמילי, כגזענות נמרית או מציאות מדומה תצא לא חכם בכלל. -מדוע ? כי מדובר בהר עתיר ממצאים שמורכב מכסף, מומחים, משרדי ממשלה, עובדים, מטודולוגיות, מרכזי הדרכה, מיגונים, ציוד אלקטרוני, חברות ענק וההר הזה נועד להגן על חייך מפני ערבים אם תאמין ואם לא. קיבלת הוכחה מובהקת קשיחה ונרחבת (מבחינת היקף שכיחות) לקיומו של הפחד מפני הערבי ובשלב זה כל שנותר לך הוא ללעוס לבלוע ולעכל. ההבנה תצטרף בהמשך השבוע לחייך עוד לפני שנזדקק להסביר את קיומו צבא ההגנה מפני מה. 1. לא כל הערבים טרוריסטים אבל כל מבצעי הפיגועים בישראל הם ערבים. מה שמפחיד אותך הן צעקות 'אללה הוא אכבר' ולא 'שמע ישראל'. 2. תוכל להמשיך להתעלם מהפיל שבחדר או להוסיף את סעיף אבטחת אישים ויגאל עמיר כהוכחה ניצחת -אבל היא אנקדוטאלית (מבחינת סכומים ושכיחות) לפי הגדרתך השטחית והשטותית שעליה אחלוק גם במקרה זה. |
|
||||
|
||||
אני מבין שהחלטת לעבור נושא בפעם השמינית. מה הטעם? האם יש יותר "אבטחת בתי ספר, גן ילדים, מוסדות חינוך, אבטחת מקומות בילוי, אירועים המוניים, אבטחת תחבורה ציבורית" בחיפה מאשר בתל אביב? האם אתה מכיר מדינה אחת בעולם שלא מאבטחת "מתקנים אסטרטגיים" או "מטוסים ספינות ונמלי תעופה"? ל"אבטחת יישובים" התייחסתי בתחילת הדיון (זה שאתה מתעלם ממה שאומרים לך לא מעיד על יותר מידי רצון להבין). מה זה "אבטחת מקומות עבודה"? לא קיבלתי שום "הוכחה". קיבלתי רשימה של מושגים שמתחילים ב"אבטחה". אולי תוסיף גם "הבטחת הכנסה" ותכריז על שחמט. מעניין לציין שאתה יודע לזהות אנקדוטה כשהיא לא מתאימה למטרה שאתה מצייר מסביב לחץ. |
|
||||
|
||||
אתה מוזמן להציע הסבר חלופי לקיומן של השירותים שמתחילים באבטחה. בזמנך החופשי. |
|
||||
|
||||
לפני שאני אציע ''הסבר חלופי'' אני צריך להבין את ההסבר שלך. נסה לענות לשאלות שנשאלת. |
|
||||
|
||||
נסה להבין. אחרת מה הטעם? סתם כך לזרוק מילים. חבל. |
|
||||
|
||||
אני מנסה, לצורך זה אני שואל שאלות. למה אתה לא עונה? |
|
||||
|
||||
אם אתה לא מפחד מערבים, כדאי שתתחיל לפחד מכרישים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |