|
||||
|
||||
רצח, גניבות, אונס, פרוקטשן ועוד מיני ברכות שהארץ התברכה בהן לא מתקשרים אצלך לתחושת פחד. גיבור שעובר ללשון רבים כדי להגדיל את מימדי צילו- איך תתקדם אם לא הבנת מה הקשר? |
|
||||
|
||||
אוקיי, הבנתי שיש מתאם חיובי בין פשיעה לערביות. מה הלאה? |
|
||||
|
||||
מוות לערבים וטרנספר. למה בדיוק ציפית? |
|
||||
|
||||
אין לי מושג... זאת בדיוק הסיבה שאני שואל. אם לפרט, נראה שאתה מנסה לשכנע שערבים (או ערביוּת) הם מפחידים ושכולנו מפחדים מהם (תקן אותי אם אני טועה). אבל כטבעם של ויכוחים, יש מצב שלא תצליח לשכנע פה איזה שניים שלושה אנשים. לכן הצעתי שנזרום יחד ותחשוב מה קורה הלאה - אם היית מציע ערוץ טלוויזיה של הקרנות בלופ של דובוני אכפת לי מדובב לשתי השפות ו/או אינטגרציה קשוחה מאוד בבתי הספר ובמגזר הפרטי והציבורי, יכול להיות שהויכוח על הערבופוביה היה מסתיים מחוסר עניין. |
|
||||
|
||||
לעײד, יותר משמדובר פה בערבופוביה( או שמא איסלמופוביה), זו איננה אלא כסות דקה, טיח, מעל כל-דאלים-גברפיליה. קרי, מתן גט כריתות ובעיטה רבתית להשגי המחשבה החברתית והקידמה החברתית שהמערב השיג בדמים מרובים במאות השנים האחרונות. מדובר על שאיפה לחזרה לעולם הפרא שאצילותו באה מכוחניותו. |
|
||||
|
||||
ולכן אנחנו תומכים בלאומיות הפלסטינית. |
|
||||
|
||||
אבחנה מעניינת. אם יחווה דעתו עליה ברצינות אולי נלמד משהו. |
|
||||
|
||||
הישגי המחשבה המערבית התרחשו למרות המתקרנפים שמלמלו את הרצוי הצפוי והרפוי והתנהלו בזהירות סביב בורות הפוליטיקלי קורקט עמוק ובתוככי העדר כדי להבטיח את עתידם. אני לא רואה שום דבר אצילי בצ'צני שהצטרף לדאעש תמורת 600$ בחודש ואספקת קטינות יזידיות. מצד שני אני רואה בליברל זוכה פרס הנובל לשלום המתנוסס על פסגת הנאורות המערבית כאחראי ראשי למליוני פליטים ומאות אלפי הרוגים. ומה נתפסת לטיח -אין דוגמאות אחרות? מעניין אותי אם ערבבת טיח, הרבצת טיח, פילסת פינות, סרגלת קירות, הגשת לטייח על פיגום ואולי ניהלת קבוצת טייחים. האם הספקת לחזות במשאבת הפלא? שמת תוסף, איזה תוסף? האם קשרת את הפיגום דרך החלון לתומכות יציקה בצורה שלא יפריע לשליכט - האם אכלת טונה בשמן או במי מלח והאם הבנת שלא טונה זהובת סנפיר, ולא כחולת סנפיר הפכו לפירורים שבקופסא. אני לא בטוח אגב לגבי הלימון ובטח שלא על הקפדה על נטילת הידיים כדי לא להעליב ולשמש דוגמא לצעירים שמבין הצעירים אם אתה מבין למי רמזתי. בשלב הבא, דאחקות עם הספרנית. |
|
||||
|
||||
להערכתי, דעות חתרניות אנטי-ישראליות עקביות וחוסר פטריוטיות ישראלית מעמידות מכשול בפני ''זכות העמידה'' והבעת דעה בדיון שהוא ישראלי לעילא. |
|
||||
|
||||
התעלמות מהזכות לכלותנו לא תאפשר לנו לעמוד, בוודאי שלא לאורך זמן. |
|
||||
|
||||
אם הבנתי נכון, זה מעלה את השאלה הבאה: כיצד גינוי של ערבים שאינם פטריוטים ורובם אנטי ישראליים, זוכה אצלך לכינוי "דעה חתרנית אנטי-ישראלית וחוסר פטריוטיות"? |
|
||||
|
||||
מה בדבר מתן גט כריתות ובעיטה רבתי1 לאלה המסרבים לאמץ את השגי המחשבה החברתית והקידמה החברתית שהמערב השיג בדמים מרובים? בכל אופן מדובר על אנשים ששואפים להשאר בעולם הפרא, וגאוותם על כוחניותם. ונחזור לציטוט האלמותי: "מוכנים למות למען אבו חזיר" הוא כבר מת. מה יעזור שהם ימותו "למענו"? לך חפש היגיון אצל פרא-אדם. ____________ 1 רבתי - לשון נקבה. כמו שאומרים א' - אות - נקבה - א' רבתי. או "רבתי בגויים, שרתי במדינות" (מגילת איכה). |
|
||||
|
||||
אתה לבדך אחראי לעולם אותו אתה רואה כקנה המידה שלך. |
|
||||
|
||||
כמוני כמוך. מה הופך את קנה המידה שלך לעדיף על שלי? הסבר אובייקטיבי בבקשה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |