|
||||
|
||||
לא ראיתי קשר בין אינטליגנציה גבוהה ותושיה, יש כאלה ויש כאלה. עולם פנימי יש לכל הילדים. החשש שביטאתי הוא ממחסור בכישורי למידה ולא משעמום. אדרבא, השעמום טוב לילד. הייתי מעדיף שילדים ישתעממו יותר ויבלו פחות מול מסכים (הדיפולט שלהם). הצורך באתגר לימודי הוא כדי שגם המחונן יפתח כישורי למידה, ולא יפתח עצלות כרונית. ילד שמעולם לא היה צריך להתאמץ כהוא זה בלימודים, מופתע יום אחד, בין אם בחטיבה, בתיכון או באוניברסיטה, מציונים מתדרדרים ולא יודע איך לתקן את זה בעצמו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |