|
אלו וטיעונים אחרים הם מעניינים ונכונים לגבי המגבלות של אל-על בתחרות, אבל זה לחלוטין לא קשור להסכם. ההסכם (וממה שהבנתי הוא די שוויוני) נוגע לאישורי המראה ונחיתה. לנו יש נתבי טיסה בעייתים, אבל עלות כוח אדם יחסית זולה לאירופה והרבה טייסים יוצאי חיל האוויר (לטיסות בשבת כבר יש קומבינה). למישהו אחר יש איגודי כוח אדם חזקים, או שלג שסוגר את המסלול וכופה הוצאות עתק מפעם לפעם. דיון לגבי אישורי טיסה לטורקיה או השתתפות באבטחה צריך להתנהל רק מול המדינה, ולא לכרוך את זה בשום הסכם בינלאומי.
חוץ מזה, איזו מדינת ערב אנחנו אמורים לעקוף בדרך לאירופה ?
|
|