![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מה שמעלה את השאלה: טייסי אל על הם לא טייסי המילואים של חיל האוויר? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
יש גם טייסי מילואים שאינם טייסי אל-על. הכרתי מהנדס מחשבים טייס. הוא היה עושה מילואים פעם בשבוע-שבועיים, לערך. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לא, אבל הטענה שלי הייתה שבשעת מלחמה טייסי אל על לא יהיו פנויים כדי להטיס ישראלים מכאן. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
זו אינה שאלה תיאורטית. היו לנו כמה מלחמות לאחרונה (לפחות מבחינת גיוס המילואים של חיל האוויר). איך אל-על הסתדרה שם? מתי לאחרונה חברות תעופה זרות ביטלו טיסות לארץ בגלל המצב הבטחוני? |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני כמעט בטוח שגם במלחמת המפרץ השניה (מרץ 2003) הפסיקו (חלק מ)חברות התעופה הזרות את הטיסות לישראל למשך יום או יומיים. | ![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |