|
||||
|
||||
אם הבעיה היא רק שיהיה מי שיטיס אותנו במלחמה, אפשר אולי למצוא פתרונות יצירתיים זולים יותר מלהחזיק חברת תעופה שטסה נונסטופ להמון יעדים ומפסידה הרבה כסף. אולי להחזיק חברת תעופה קטנטנה, שטסה פעם בשבוע לחמישה יעדים נבחרים, רק כדי להחזיק את הטייסים בכשירות. כשתהיה מלחמה אפשר לחכור עוד מטוסים לפי הצורך. |
|
||||
|
||||
האם יש נתונים על ביטולי טיסות בזמנים שהמצב התחמם? |
|
||||
|
||||
לחכור ממי? |
|
||||
|
||||
אני מניח שבכל רגע נתון יש בעולם מחיר שוק לחכירה, ואין סיבה שהשוק לא ירצה לפעול איתנו גם בזמן מלחמה (במיוחד אם עסקת השוק כוללת קנס שהחוכר צריך לשלם למחכיר אם המטוס נהרס אצלו בהפצצת אויב). ואם אני טועה, ולחכור לא הולך, אז אפשר שחברת התעופה הקטנטנה שלי, כשם שהיא מחזיקה טייסים רבים ומפעילה אותם בתדירות נמוכה אבל בסבב קבוע, תחזיק גם מטוסים רבים ותפעיל אותם בתדירות נמוכה ובסבב קבוע. זה יהיה יותר יקר מאשר לסמוך על חכירה, אבל עדיין יותר זול מחברה שמפעילה בפועל המון מטוסים ובממוצע מפסידה כל כל הפעלה שלהם. יכול להיות שאני טועה גם כאן, אני לא יודע מה עלות הבלאי של מטוס עומד, אבל זה הניחוש שלי. |
|
||||
|
||||
זה לא כלכלי, להחזיק מטוסים ולא לתפעל אותם. |
|
||||
|
||||
נכון, אבל בפרמטרים מסוימים זה יכול להיות יותר כלכלי מאשר להחזיק מטוסים וכן לתפעל אותם (רמז: דלק). |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |