![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
חבל, אצלי בתיכון היה מורה נהדר לפיזיקה, שנתן לי בסיס מצוין להמשך והספיק ללמד גם קצת פיזיקה מודרנית בכיתה י"ב, בניגוד להלעזות בבלוג הנ"ל. וברור שחלק מהקורסים באוניברסיטה יותר מעניינים - גם הסולו של Sultans of Swing יותר מעניין מלנגן בלוז בארבעה אקורדים - אבל הם בנויים באופן מוצק, מודולרי ובלתי נמנע (ויפיפה לפרקים) על ההבנה של קורסים יותר בסיסיים. למרות מה שהוא טוען, אי-אפשר ללמד יחסות פרטית בלי מכניקה בסיסית, קוונטים בלי מכניקה אנליטית וחשמל, היגס-בוזונים בלי מזונים וכן הלאה. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
בתור מי שלימד מתמטיקה (שיעורים פרטיים) במספר מסגרות שונות, הלימוד הוא מאוד אךגוריתמי וחסר הבנה. עד כדי כך שאם תגיע לתשובה הנכונה בהליך נכון, אבל לא בדרך שהמורה לימדה בכיתה - תאבד נקודות במבחן. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אז כנראה שהולך ופוחת הדור. הייתי רק מפריד קצת בין פיזיקה למתימטיקה, הם עומדים על בסיסי הבנה שונים מאוד. |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |