|
||||
|
||||
1. איזה שיקולים יבואו לידי שיקול אצלך כשתבוא להצביע? שיקולים של ה"עם שלך" (בתור יהודי, אם נניח שיהדות היא גם עם, לשם הדיון) או של "המדינה שלך" (בתור ישראלי) כאשר תעמוד מול פני הקלפי? במה ההכרעה שלך שונה משלו, ומדוע שלך קבילה ושלו לא? ואם במקרה הגולן תאמר שלא בהכרח באים לידי הכרעה שיקולים "יהודיים", מה יקרה אם ההצבעה הייתה על ירושלים? 2. ראה תגובות קודמות וכן, אני יכול לחלום על מצב כזה - והוא יתקיים ביום שבו תהיה בסוריה דמוקרטיה אמיתית ופתוחה, עד אז אני מקווה שהם ישתנו לכיוון של פתיחות ולא שאנחנו נשתנה לכיוון של הסתגרות. ביקורם של מנהיגים ערביים-ישראליים בסוריה הוא איננו תמונה אבסורדית, כי אם הוכחה של חוזקה של הדמוקרטיה ושל חופש הדיבור והמצפון בה - אם הם מוסרים מידע העלול לפגוע בביטחון המדינה בעודם בסוריה, יש לעצרם ולשפטם מיד, אם לא - שייהנו... 3. כנ"ל, ובנוסף אל תשכח שאחמד טיבי נבחר בבחירות דמוקרטיות, כלומר - ישנו מספר מספיק גדול של אנשים במדינה התומך בו ובמה שהוא מייצג, כל עוד הוא לא מערער את אושיות קיומה של המדינה כפי שהוגדרו בחוק (בצורה גזענית ומטופשת, לעניות דעתי) - זכותו להיות בכנסת כמו כל חבר-כנסת אחר. גלעד |
|
||||
|
||||
אומר רק שאת העובדה שישראל מאפשרת לערבים לנסוע לסוריה ולהשמיע שם הצהרות בגנותה, ציינתי דווקא לטובה, ויש בתוכי חלק שגאה בכך. אבל בכל זאת יש כאן אבסורד. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |