|
||||
|
||||
אתה נופל לטיעונים הדמגוגיים של אדרעי ועיני. אף אחד לא דיבר על העסקת עובדי קבלן ברכבת, דובר על כך שאחזקת הקרונות החדשים (שנעשית כיום באופן מזעזע ע''י רכבת ישראל) תתבצע על ידי עובדים מן המניין בחברה לא-ממשלתית. העובדים הללו יכולים להיות חברי הסתדרות והם נהנים מכל הזכויות הסוציאליות והסכמי השכר במשק. כמו שמדינת ישראל לא בונה רכבות, כך היא גם לא צריכה לתחזק אותן. בשביל זה יש חברות פרטיות, יעילות בהרבה. כל זה לא נוגע בשום צורה לזכויות העובדים, אלא לחשש מאיבוד הכוח והנפוטיזם ברקבת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |