|
||||
|
||||
כמשתמש קבוע ברכבת, מוזרה בעיני הטענה שלך כאילו היחידים שתומכים בועד הם מי שאינם נזקקים לשירותיה של הרכבת. דווקא בגלל שאני נדרש באופן יומיומי לשירות הזה, חשוב לי שהוא לא יופרט, ושהעובדים לא יהיו עובדי קבלן. זה לא אומר שכל מעשה של הועד מקובל עלי, אבל המאבק הנוכחי שלהם מוצדק לחלוטין, ואני שמח שנכשל הניסיון (בנוהל הסטנדרטי) של עיני למכור את העובדים בנזיד עדשים. המתקפות כנגד אדרעי והאשמתה בשכרון כוח רק משום שלא הסכימה להכנע לתכתיבים שפוגעים בעובדים וברכבת כשירות ציבורי אינן מהוות הוכחה לאי צדקתה, אלא את המסגור התקשורתי השלילי הקבוע של כל התארגנות עובדים. |
|
||||
|
||||
כמי שמתנגדת להפרטת הרכבת, עלי לציין שהועד מתנהג כאילו הם ממש רוצים שיפריטו אותם, ומשחקים ישר לידיים של כץ את שטייניץ. |
|
||||
|
||||
אתה נופל לטיעונים הדמגוגיים של אדרעי ועיני. אף אחד לא דיבר על העסקת עובדי קבלן ברכבת, דובר על כך שאחזקת הקרונות החדשים (שנעשית כיום באופן מזעזע ע''י רכבת ישראל) תתבצע על ידי עובדים מן המניין בחברה לא-ממשלתית. העובדים הללו יכולים להיות חברי הסתדרות והם נהנים מכל הזכויות הסוציאליות והסכמי השכר במשק. כמו שמדינת ישראל לא בונה רכבות, כך היא גם לא צריכה לתחזק אותן. בשביל זה יש חברות פרטיות, יעילות בהרבה. כל זה לא נוגע בשום צורה לזכויות העובדים, אלא לחשש מאיבוד הכוח והנפוטיזם ברקבת. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |