|
||||
|
||||
"אינני מכור, אלא קונה רק את מה שאני צריך." האם הדבר אמור בטכנולוגיה בלבד או גם בתחומים אחרים של צרכנות? האם אתה הולך לקולנוע או שותה קולה (ואני בכוונה לא נכנס לסוגיית האלכוהול)? הרי אין בכך הכרח קיומי. כמובן שמלבד הצרכים החמריים יש לאדם גם צרכים חברתיים, בידוריים וכיוצא בזאת. כאשר מדובר במעין אלה, קשה להבחין (תוך שימוש במושגיך) בין אדם אשר רוכש את אשר הוא "צריך" בלבד לבין אדם המכלה את זמנו לריק. בהחלט ייתכן שישנם אנשים אשר הצפיה בשעשועונים ממלאת אצלם צורך בידורי. לגבי אותם אנשים, כילוי הזמן בצפיה בשעשועונים מטופשים הוא למעשה רכישה של מוצר נדרש. |
|
||||
|
||||
נכון מאוד. אני אהיה הראשון להצהיר, שכל מה שאיננו דדוקטיבי או אינדוקטיבי, הוא סוביקטיבי. יש פה באייל, מבחינת המכנה המשותף של הקוראים, איזו הסכמה כללית, אני מניח, לגבי ערכם של שעשועוני טלוויזיה לעומת מה שמכונה ''תוכניות איכותיות''. רק בשם מכנה משותף זה אמרתי מה שאמרתי, ואין ספק שאין פה 'נכון' או 'לא נכון'. |
|
||||
|
||||
אני רואה טלוויזיה, כשיש לי זמן. אני מסוגל לבלות שעה פשוט בעשיית זאפינג. אני רוצה לראות MTV (אבל לרוב עובר, כי אין שם כלום מעניין). אני יכול להמשיך עם ההתוודות הזו עוד ועוד. הנקודה היא, שאני רואה בכוונה טלוויזיה לא אינטיליגנטית. אם יש לי כוח לראות תכנית מעמיקה בערוץ 8,סימן שיש לי כוח ללכת ולקרוא את המאיר שלו (בביתו במדבר). אם לא, אז זה או אינטרנט או טלוויזיה, עם עדיפות לטלוויזיה כשאני עייף. אז אל תאמר בזבוז זמן: אמור screen saver למוח. ובכלל, ראיתם כבר את הפרסומת בערוץ הקניות לאוסף Step Back & Boogie? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |