|
||||
|
||||
אם להכליל מכמה דוגמאות שאני מכיר ושאמרו פה, נדמה לי שבעשרים השנים האחרונות הביורוקורטיה בישראל השתפרה מאוד. לפחות זו של זרועות השלטון. (אם תרצו, העצבּוּן הופרט לחברות תקשורת...) יש לאחרים כאן רושם דומה, או שמא הפוך? אם זה נכון, האם יש סיבה לכך חוץ מרצון טוב? אולי לחץ כלכלי - זה שהביורוקרטיה יקרה לא רק למקבלי השירות אלא גם לנותניו? |
|
||||
|
||||
המהפכה במשרד התקשורת (גם בזק וגם דואר ישראל) שייכת לדעתי לפרופ' אמנון רובינשטיין. לדעתי צריך לתת קרדיט לנערי האוצר לדורותיהם, שהחזיקו את המשרדים השונים חזק, וכפו עליהם התיעלות. |
|
||||
|
||||
התיעלות זה לא אומר בהכרח שירות אדיב ויעיל יותר אני חושב שזה שילוב של המהפך של 77' עם ההשתלטות של הנשים על השירות הציבורי |
|
||||
|
||||
נשים אני מבין את הקשר, מהפך לא. הג'ובים שחולקו במרכז הליכוד לא היו עדיפים על אנ''ש של מפא''י. |
|
||||
|
||||
המהפך הבהיר לפוליטיקאים שהציבור נקעה רגלו מהגישה המתנשאת של פקידי מפא''י והבהיר לפקידות שקשרים במפלגה הם כבר לא הדבר הכי חשוב |
|
||||
|
||||
לא קשור לאיכות השירות בביורוקרטיה הישראלית. שמעת על פקיד שפוטר כי לא עמד באיזו מכסה? |
|
||||
|
||||
מה הקשר למכסות? אני מדבר על אדיבות ושרות וזו לא שאלה של פיטורים אלא שאלה של קידום אם בימי מפא"י העליזים הדבר החשוב להתקדמות מהירה בסולם הדרגות היה קשרים במפלגה אחרי המהפך זה כבר לא היה כל כך חשוב ודברים אחרים כמו יעילות וקשר טוב עם הציבור הפכו להיות יותר חשובים |
|
||||
|
||||
"יעילות וקשר טוב עם הציבור הפכו להיות יותר חשובים" יש לך אסמכתא כלשהי לזה או ידע אישי 100 שקל? |
|
||||
|
||||
הנחת המוצא שלנו היא שהשירות הציבורי השתפר |
|
||||
|
||||
למרות שזה לא הכרחי, אני חושב שכשהפקידה יכולה להכניס את כל הפרטים במחשב זה יותר מהיר מכשהיא צריכה ללכת לחפש את התיק שלך בארכיון, ולכן אותו מספר פקידים נותן שירות יעיל יותר. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |