|
||||
|
||||
אני מעדיף לסמן לנהג שמאחורי באור הערפל ולא במהבהבים. כרגיל, גם במקרה זה לא תמיד1 הרמז מובן, אבל לפעמים זה עובד. ___ 1 מועמד לתואר "האנדרסטייטמנט של השנה". |
|
||||
|
||||
אין ספק שזה מאוד מתסכל - הרבה יותר חשוב לך שזה שמאחוריך ידליק אורות מאשר זה שמלפניך, ודווקא לו קשה לאותת. מה בדבר אלו שבאים מולך עם אורות גבוהים? אני מניח שמקובל על כולם שמותר לסנוור פעם פעמיים כדי שינמיכו? |
|
||||
|
||||
חוקית אסור, אבל זו פרקטיקה מקובלת. הבהוב אחד ולא שניים. נקודת המוצא היא שהנהג שמולך שכח להחליף לנמוכים ואתה מזכיר לו. |
|
||||
|
||||
במקום לסנוור אפשר לעבור לאורות חניה לשניה או שתיים. לנהגים שמאותתים את עצמם לדעת אני מנסה, מדי פעם, לרמוז ע"י איתות בכל ארבעת אורות האיתות - מה שקרוי "emergency light" במכונית שלי. כמעט אף פעם זה לא עובד. |
|
||||
|
||||
לי אין אור ערפל שהנהג שמאחרי יכול לראות (ואין לי דרך להדליק אור רוורס בלי שיישמעו רעשים מחרידים מתיבת ההילוכים). אולי באמת צריך להתקין... |
|
||||
|
||||
תגובה 526826. לא מועיל במיוחד, אבל יותר טוב מכלום. |
|
||||
|
||||
אבל זה בדיוק מה שאני עושה - קראתי לזה "נותן לו במהבהבים" שזה אולי לא תיאור מספיק טוב - הכוונה ל-flashers או "אורות החירום" למשך שתיים שלוש שניות. |
|
||||
|
||||
נשמע לי מאוד בלתי סביר שאין לך אור ערפל אחורי, אלא אם כן אתה לא נוהג במכונית, או לחילופין, נוהג במכונית ממש ישנה. |
|
||||
|
||||
ומה עם להוציא יד מהחלון ולעשות סימן של אורות קורצים? זה בדרך כלל עובד |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |