|
הבנק שלי, לא אנקוב בשמו, הוא בנק מצויין. כל שירות שאני עושה דרך האינטרנט (99%) או דרך הטלפון (מוקד מרכזי) מתבצע על הצד הטוב ביותר. אלא מה, לעיתים יש צורך לבצע פעולות מסויימות בסניף, שמהווה כנראה מסגרת שיקומית למוגבלים1. זה מתחיל בטפסים לא נכונים שנותנים לי לחתימה (למה אני צריך הסכם יעוץ לתאגיד אם אני רוצה לקנות מניה?), לא מזינים את ההרשאות החדשות במחשב, כשניסיתי להעביר כסף לחו"ל (פעם ראשונה), הפקידה סובבה אלי את המסך ושאלה על מה אני רוצה שהיא תלחץ. אבל השיא היה (וזה אמנם לא שירות גרוע בהגדרתו) כאשר הוספתי מורשה חתימה לחשבון, מבלי להציג תעודת זהות בשום שלב. וזה לא שמכירים אותי שם.
1 וסליחה אם מישהו מהמוגבלים נפגע.
|
|