|
||||
|
||||
פעם רציתי אישור להצהרת הון מאיזה בנק מפגר שהיה לי בו חשבון. התקשרתי לסניף ולא ענו. אז התקשרתי למוקד שלהם וחיכיתי על הקו. ביקשתי שישלחו לי את האישור בדואר. אמרו שאי-אפשר ושאוכל להוציא את האישור במכשיר בסניף האם שלי. במכשיר בסניף האם לא היה כל זכר לשירות הזה, אז צעקתי לפני כל הלקוחות "זה בנק מפגר!". ומישהו ניגש לעזור לי להתמודד עם המכשיר, ושוב אין תוצאות. דבר אל העצים ואל האבנים, ללמפה וללוסטרה. שוב פתחתי את הפה שלי על הבנק המפגר, ובא מנהל הסניף ולקח אותי למחלקה שמטפלת בדברים כאלה. לקח לי זמן להסביר לפקידה מה אני צריך. החלטתי שאני סוגר את החשבון שלי, ולשם כך שלחתי הוראה בפקס לפרעון פק"מ. יום אחרי שהפק"מ אמור היה להיפרע ניגשתי לאותה מחלקה, ושם אמרו לי שלא יכולים לסגור לי את החשבון כי יש לי פק"מ סגור לעוד חצי שנה. הסברתי ששלחתי פקס לפרוע את הפק"מ, אז הפקידה שאלה מתי שלחתי. לא רוצה לזכור מתי בדיוק שלחתי את הפקס! אמרתי לה שזה בערך לפני כך וכך ימים. תאמינו לי לא הפעם הראשונה שאני נותן הוראה לסניף של הבנק המפגר והיא לא מתבצעת. כשאני עושה טעות הם יודעים יפה מאוד לגבות עמלה, אבל כשהם עושים טעות? שום פיצוי ויתרה מזאת - טרטור הלקוח לסניף הבנק באמצע יום עבודה. |
|
||||
|
||||
הבנק שלי, לא אנקוב בשמו, הוא בנק מצויין. כל שירות שאני עושה דרך האינטרנט (99%) או דרך הטלפון (מוקד מרכזי) מתבצע על הצד הטוב ביותר. אלא מה, לעיתים יש צורך לבצע פעולות מסויימות בסניף, שמהווה כנראה מסגרת שיקומית למוגבלים1. זה מתחיל בטפסים לא נכונים שנותנים לי לחתימה (למה אני צריך הסכם יעוץ לתאגיד אם אני רוצה לקנות מניה?), לא מזינים את ההרשאות החדשות במחשב, כשניסיתי להעביר כסף לחו"ל (פעם ראשונה), הפקידה סובבה אלי את המסך ושאלה על מה אני רוצה שהיא תלחץ. אבל השיא היה (וזה אמנם לא שירות גרוע בהגדרתו) כאשר הוספתי מורשה חתימה לחשבון, מבלי להציג תעודת זהות בשום שלב. וזה לא שמכירים אותי שם. 1 וסליחה אם מישהו מהמוגבלים נפגע. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |