|
||||
|
||||
אתה טוען שאין דין לונדון ללונדונים כדין חברון ליהודים. הטיעון של דוב היה שהרגש שיהודים (מסויימים, לא כולם מן הסתם) חשים כלפי חברון הוא טבעי ומקובל. הוא לא דיבר על היחס לתושבי חברון הערבים, לא על מאחזים ולא על מיני תועבות אחרות. השלילה שלך של טענתו, משמעה שאין מקום להשוואה ומכאן שאתה לא מקבל את הרגש של היהודים לחברון כלגיטימי. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |