|
||||
|
||||
"אני סבור שנשים יהודיות רבות שואפות להקים משפחה עם יהודי דווקא, לא מטעמים גזעניים אלא מטעמים מסורתיים ודתיים (וגם לבחורה שמוכנה לקיים יחסים תוך רבע שעה מההכרות עשויים להיות טעמים כאלה)" מה שמחזיר אותנו לטענה - האם מי ששוכבת עם בחור רבע שעה אחרי שפגשה בו, עושה את זה כי היא רואה בו "פוטנציאל ממשי לנישואים"? בהערת אגב, אני אחת מאותן "נשים יהודיות ששואפות להקים משפחה עם יהודי1 דווקא" מאותם טעמים שציינת. זה לא מפריע לי לנהל רומן עם בחור שאיננו מכוחותינו. 1וחשוב יותר, ישראלי, אבל זה לא ממש רלוונטי לדיון. |
|
||||
|
||||
אני לא יודע למה היא עושה זאת, ושוב - כאן יש משקל מהותי להתרשמות של השופטים מהאדם הספציפי ומהנסיבות הספציפיות. אילו הייתי קורא את הפרוטוקול המלא של המשפט אולי הייתי יכול לחוות דעה. בדרך כלל הייתי אומר שמישהי כזו לא באה לשם בשביל לחפש חתן, אבל לא נראה לי שמישהי צריכה לחשוב על מישהו במונחים של נישואין רק בשביל לומר ''אם הייתי יודעת שהוא נשוי לא הייתי מתחילה עם זה בכלל'' או ''אם הייתי יודעת שהוא לא יהודי לא הייתי מתחילה עם זה בכלל'' או גם וגם. יש דברים שאדם מחליט שהם נופלים אצלו בסינון הראשוני והוא לא רוצה להסתבך בהם גם אם מדובר ברומן קצר או בסטוץ. |
|
||||
|
||||
ההתייחסות שלי הייתה בהקשר לטענת ההגנה הפוטנציאלית שהעלתה קמיר (או שהעלו בשמה?) לפיה הבעיה נובעת מכך שבישראל אין לגיטימיות (חוקית וחברתית) לנישואים בין-דתיים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |