|
||||
|
||||
ההבדל הוא שאת התאור של הסופר כל קורא יבין1, בעוד הסצנה המוסרטת שתיארת עשויה להתפרש בשמונים צורות שונות. למעשה, כשאני רואה סצנות כאלה בסרט אני לא מספיק לחשוב אפילו על פירוש אחד, אני עסוק מדי בשאלה מי הרוצח (במקרה שלנו, עוד לא החלטתי אם זאת הסבתא או הילדים, אבל אני בטוח שהוילון מסתיר איזה רמז מהותי). _______________ 1- נו, טוב, כמעט כל קורא, אחרי הכל מדובר במשפט מורכב. |
|
||||
|
||||
נכון. אבל אצל קולנוען מוקפד זה יקרה פחות. |
|
||||
|
||||
זאת אומרת שדייויד לינץ' הוא לא קולנוען מוקפד? |
|
||||
|
||||
מאוד מוקפד. אצל לינץ', כמובן, כל הערפול העלילתי הוא בכוונה. |
|
||||
|
||||
ספוילר... הווילון לא מסתיר כלום. הווילון הוא הרוצח. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |