|
||||
|
||||
כתבת משהו סתום, אבל לא במשמעות של ''בלתי ברור''. עכשיו שכל אחד יציע מילה חלופית משלו. תחביר משלו. בכלל, אני מציע למשוררת שתמחק את שיריה ותכתוב מחדש מחזור שירים על המפלצת מלוך נס. סליחה, מפלצת מלוך נס. |
|
||||
|
||||
אני לא בטוחה שעורכי שירה לא עושים עבודה דומה (אם כי לא חזיתי בהם בעבודתם). |
|
||||
|
||||
אני די משוכנעת שהם עושים עבודה דומה. *כשזה תפקידם*. |
|
||||
|
||||
היא דורשת עקביות: "נא לנהוג בעקביות".. שירה לא צריכה להיות עקבית מבחינה תחבירית או לשונית. זה לא מבחן בגרות בלשון. השיר מורכב מהרבה אלמנטים, ודווקא, הרבה פעמים, אי העקביות שבו, הלשונית או הריתמית או הדימויית, נותנת לו רוח גבית. מה גם שההצעות שלה מטופשות בעיני. אם מורידים את ה"א הידיעה, אנחנו נשארים עם כמעט כתיבה עיתונאית. לא נראה לי שזה מה שהכותבת רצתה לעשות. נהפוך הוא. ובקשר להערה שלך, אני מתאר לעצמי שיש גם עורכים כאלה, למרבה הצער. לי באופן אישי יצא להכיר שני עורכים, והם לא כאלה. |
|
||||
|
||||
סוף סוף תאור ברור של ההבדל בין שירה לפרוזה. |
|
||||
|
||||
:-) |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |