|
||||
|
||||
אני מסכים איתך שהיית מנסח זאת אחרת. אבל את דברי אני מנסח ולא אתה. מהכרותי עם ילדים ונוער, לא כולם מתאימים לבית הספר הדמוקרטי . הנקודה העיקרית בדברי היתה שאין שיטה אחת שמתאימה לכולם. גם בית הספר בפרינסטון אינו מתאים לכולם. בלי לדעת, אני מניח שהיו תלמידים שסולקו משם ואינני בטוח שהם היו חסרי יכולת לימודית. הייתי שמח לשמוע על כך מאריאל או מהוריו. |
|
||||
|
||||
. שום דבר לא מתאים לכולם. זאת הסיבה שעלינו לבטל את ה''סטנדרטיזציה'' במערכת החינוך. |
|
||||
|
||||
''שום דבר לא מתאים לכולם'' - מלבד ביה''ס הדמוקרטי כמובן. |
|
||||
|
||||
אני מבקשת שתחזיר מייד את הנקודה שלקחת מ תגובה 367786 . |
|
||||
|
||||
. לכל הפחות בבית ספר דמוקרטי יש חופש. ואם זה לא מתאים לך, אינך חייב לעשותו או להיות בו. ואם שום דבר לא מתאים לך, עדיין אתה יכול לזעוק, "עצרו את כדור הארץ – אני רוצה לרדת פה !". |
|
||||
|
||||
אה, אז בכל זאת יש כאלה שביה"ס הדמוקרטי אינו מתאים להם? אני מבין שעקביות אינה משהו שאתם מחשיבים במיוחד שם. |
|
||||
|
||||
ודאי שלא. עקביות היא תכונה שמרנית. |
|
||||
|
||||
שמתי לב ש"עקביות" היא מילה מעניינת, שכן היא מבוטאת גם כ"אי קביעות" שהיא בערך ההיפך ממנה. _____________ אחינו המבטאים את העי"ן כהלכתה פטורים מקריאת תגובה זאת. מאוחר מדי? מצטער, אכלתם אותה. |
|
||||
|
||||
נו כן, העברית מציעה לל היפוכים מהסוג הזה (כולל, כמובן, כאלה ישירים הרבה יותר). מאידך גיסא, עקביות מצביעה על עכבות מסוימות, לא? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
תיקון: צ"ל "שלל", כמובן.:) |
|
||||
|
||||
לא רק העברית. חצי מהקורס ברשתות בטכניון מתבזבז על אי הבנות לגבי מה התכוון המרצה: a synchronous connection או אולי asynchronous connection. |
|
||||
|
||||
that's actually the sin of cronous...
|
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |