|
||||
|
||||
מוזר שאתה מתייחס לזוטות. לא מתאים. אבל - כששר מבצע רפורמה חיובית, לא טבעי שהדבר ישפיע על דעת הקהל? מה הבעיה כאן? אם יוסי שריד כשר החינוך היה מבצע רפורמות נכונות וברוכות שכאלו, היום הייתי כותב כאן בזכותו ובשבחו. איזו סיבה יש לך לפקפק ברצונה האמיתי של לבנת להציל את מה שנשאר ממערכת החינוך הכושלת הזו? רציתי גם לענות לך בקשר לטענתך שהאייל מצטרף למסע התעמולה של לבנת. אז רק שתדע, תפקידה של התקשורת הוא לדווח על אירועים במדינת ישראל. אני דוקא מוצא את דיווחו של האייל כלא-תומך בהצעתה של לבנת, מפני שבהודעה המקורית נרשם "הצהרת אמונים", ואילו כאן באייל נכתב "שבועת אמונים". המילה שבועה אינה נכונה, ועל כן כל הדיון שהתפתח פה בין פילוסופים כאלו ואחרים על משמעות השבועה וכדאיותה הינו חסר משמעות. |
|
||||
|
||||
ההתייחסות לשבועה לא הומצאה כאן אלא הועתקה מהדיווח של y-net. אנא תן הפנייה לאותה הודעה מקורית שהזכרת ושבה כאמור מסתפקים בהצהרה שאיננה ניתנת בשבועה. הייתי שמח גם אם תסביר כיצד הצהרה/שבועה מהסוג הזה מצילה "את מה שנשאר ממערכת החינוך הכושלת הזו". האם לדעתך נוער שנדרש לעבור את הטקס הנ"ל יהיה מחונך יותר מאחרים שלא נאלצו להצהיר דבר על מנת לקבל את תעודת הזהות שלהם? ושאלה אחרונה: איך לדעתך אמור להרגיש נער ערבי ישראלי שיידרש להצהיר או להישבע אמונים למדינת ישראל על מנת לקבל בתמורה תעודה שמנציחה את היותו ערבי ומניפסט ציוני שמדגיש עשרות פעמים את "יהדותה" של המדינה שבה עתיד הנער הזה לחיות את חייו? האם דרישה כזאת, "שיא לימודי האזרחות" כפי שכינתה אותה השרה לבנת, תגרום לדעתך לאותו נער לשאוף להיות אזרח טוב יותר, או שמא בדיוק ההפך? |
|
||||
|
||||
אין לי מושג מה ''רצונה האמיתי של לבנת'', אבל לא ראיתי בדל ראיה לכך שמועדי ב' בבגרויות קשורים איכשהו ל''להציל את מה שנשאר ממערכת החינוך הכושלת'' שעליה היא ממונה, או לרצונה לעשות זאת. לא טענתי שלבנת מקיימת מסע-תעמולה, וממילא לא טענתי שהאייל מצטרף לשכזה. טענתי שהאייל דיווח על ארוע שלא קרה (בכותרת המטעה), בעוד שבפועל קרה לא-ארוע, שמטרתו היחידה היתה לגרום לדיווח עליו, כי דיווח זה משרת אינטרסים של מחוללת הלא-ארוע. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |