|
||||
|
||||
תודה על המחמאה. התכוונתי לכתוב הודעה דמגוגית ומעצבנת. בכל אופן אבקשך להשוות, ללא משוא פנים, את תגובה 321600 שלך לתגובה 321583 שייצרתי. אינני מצליח להבחין בהבדלים מהותיים בינהן. בשתי התגובות יש שלושה מוטיבים: גינוי בלתי מתפשר של המעשה, ניסיון אמפתי להבין את מניעיו, והצהרה שמטרת ההבנה היא מניעת הישנותו. ניסיתי, (ולדעתי הבלתי־אובייטיבית גם הצלחתי) לחקות את את הסגנון של תגובות מעין אלה (מהסוג שתגובה 321585 טוענת שאינו קיים). בכנות, אשמח לדעת אם אתה סבור שהחיקוי שלי שונה מן המקור שלך, ובמה. |
|
||||
|
||||
א. לא הבנתי את הכוונה בהלבשת המרכאות על הצד ההומניסטי. ב. התיאור של ההוא שגר בקרוון על איזו גבעה בלי ביוב מסודר מנסה להשוות את התנאים הסביבתיים של הגרים במחנה פליטים עם מי שמתנחל בקרוון על ראש גבעה... אתה הרי מעמיד על מישור אחד אוכלוסיה סבילה שאינה יכולה להשפיעה על נסיבות חייה, ולעומתה את אותם אנשים שיוצרים את הדינמיקה שיוצרת את נסיבות חייהם של הפלסטינאים. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |