|
||||
|
||||
מדובר בראשי תיבות, שהם שתי אותיות זהות. |
|
||||
|
||||
נקראים על שם פורסט מארס (שאפשר לומר שהמשיך את דרכו של הרשי) וברוס מוריס. על פי מקורות באינטרנט הרעיון הושאל מממתק לחיילים במלחמת האזרחים בספרד. |
|
||||
|
||||
למיטב זכרוני, הרעיון של m&m הוא חיקוי של סמארטיס. (וילידי שנות ה70 יגידו שהוא חיקוי של עדשים) |
|
||||
|
||||
למעשה, השם הוא Bruce Murrie, והוא ממשיך דרכו של הרשי - היה מנהל חברת הרשי'ז בתקופת מלחמת העולם השניה. פתרון בית-ספר יפורסם כשיהיה לי קצת יותר זמן. בינתיים, לקריאה נוספת: |
|
||||
|
||||
אויש. הייתי קרוב. תגובה 265632. |
|
||||
|
||||
ברוס מריי ופורסט מארס היו ראשי שתי חברות מתחרות בתחום הממתקים. מריי היה המנהל הכללי של הרשי'ז, חברת השוקולד שהוקמה ע"י מילטון הרשי [שהחל את דרכו כעוזר מדפיס והקים את העיר הרשי בפנסילבניה עבור פועלי השוקולד שלו]. מארס היה מנהל החברה המשפחתית "מארס", שהוקמה ע"י אביו וכבר זכתה בהצלחה בשיווק ה"מארס באר". לטענתו של פורסט מארס, הוא עלה על רעיון לסוכריה כאשר שהה בספרד בתקופת מלחמת האזרחים שם, וראה את החיילים מצפים שוקולד בסוכר כדי שישתמר טוב יותר (יש אכן גם טענה שהוא גנב את הרעיון מהסמארטי'ז, אבל זה פחות מרתק, לא?). מארס גם השקיע 80% מהכסף, ונשאלת השאלה, אם כך, בשביל מה הוא היה צריך את מריי? התשובה פשוטה. מדובר על תקופת מלחמת העולם השנייה, ושוקולד היה מצרך במחסור. היחידים שלא היה להם מחסור בשוקולד היו אנשי הרשי'ז, שהיו ספקי השוקולד של הצבא האמריקני. התרומה של מריי לשיתוף הפעולה (פרט ל- 20% מההשקעה) הייתה אספקה סדירה של שוקולד. המוצר נקרא ע"פי ראשי התיבות של מארס ומריי - m&m's. |
|
||||
|
||||
ואם אתה כבר שם, אולי אתה יודע: איך שמים את הmים הקטנים האלה על הm&m's? |
|
||||
|
||||
מילא זה, אבל <זהירות, בדיחת בלונדיניות> למה זרקו את הבלונדינית מקו הבטחת האיכות של ה-m&m's ? |
|
||||
|
||||
כי היא התסכלה הפוך וראתה w? |
|
||||
|
||||
אתה בלונדיני? |
|
||||
|
||||
הדיעות חצויות. מכיוון שראיתני, אניח לך לשפוט. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |