|
||||
|
||||
תמיד אני תוהה מה מנסים המפרסמים להשיג בהגברת הקול בזמן הפרסומות. כאשר הפרסומות כל כך רועשות האינסטינקט הראשוני הוא להעביר ערוץ בכעס, או לחילופין להשתיק את הקול לגמרי עד לסוף מקבץ הפרסומות ותחילת התוכנית. מעניין האם הגברת הווליום נובעת מניסויים אמפירים לפיהם חשיפה לרעש רב יותר משרתת טוב יותר את הפרסום... אגב, מניסיוני זה לא ייחודי רק לישראל. גם בערוצים המסחריים ההולנדיים, רמת הווליום בפרסומות גבוהה בהרבה מזו של התוכניות. |
|
||||
|
||||
אגב, ישנם מכשירי הקלטה שמשתמשים בתופעה הזו - ברגע שיש עלייה פתאומית בעוצמת הקול הם חדלים מלהקליט וכך מדלגים על מקבץ הפרסומות. |
|
||||
|
||||
כיצד מכשירי הקלטה אלו מבחינים בין עלייה פתאומית בעוצמת הקול בזמן הפרסומות, לעלייה פתאומית שהיא חלק מהסרט? מכשיר הטלוויזיה שלי הוא ישן וללא שלט (כן, נותרו עוד שרידים פרהיסטוריים כאלו), מה שהופך את עניין הווליום המוגבר בפרסומות למעיק עוד יותר(!) |
|
||||
|
||||
אני בספק אם זה האמצעי לזיהוי תחילת הפרסומות. |
|
||||
|
||||
לפי מה שקראתי לא מזמן, היה איזה סטארט-אפ ישראלי שאיפשר (או היה אמור לאפשר) לדלג לגמרי על הפרסומות על ידי כך שהוא היה מזהה את התחלפות הלוגו בצד ימין של המסך (וכנראה גם בעזרת כל מיני פרמטרים אחרים). אם אני זוכר נכון אז בכתבה נאמר שהסטארט-אפ הגיע לסוף דרכו עם התפוצצותה של ''בועת ההי-טק''. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |