|
||||
|
||||
לפי מה שקראתי לא מזמן, היה איזה סטארט-אפ ישראלי שאיפשר (או היה אמור לאפשר) לדלג לגמרי על הפרסומות על ידי כך שהוא היה מזהה את התחלפות הלוגו בצד ימין של המסך (וכנראה גם בעזרת כל מיני פרמטרים אחרים). אם אני זוכר נכון אז בכתבה נאמר שהסטארט-אפ הגיע לסוף דרכו עם התפוצצותה של ''בועת ההי-טק''. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |