|
||||
|
||||
2. הפתרון פשוט מאוד. הרופא מחוייב כלפי בית החולים, ובית החולים בלבד. בית החולים הוא שמחוייב כלפי הלקוח, המאושפז. אם יעלה הרצון (או הצורך) מלפני הלקוח לתבוע את נותני השירות, אסור שיוכל לתבוע את הרופא באופן אישי. אם יש צורך בכך, יוכל בית החולים לעשות זאת בעצמו. לאנשי המקצוע יש לתת שקט נפשי, בין אם הם רופאים, שפים, או טכנאי מזגנים. כל אחד יכול לפשל ולגרום נזק, אבל האחריות היא של הגוף המעסיק. או לפחות כך צריכה היא להיות. |
|
||||
|
||||
האחריות לתשלום (בפועל, לא מהבחינה המשפטית העיונית) מוטלת רק על בית החולים. את ההגנה אי אפשר לנהל בלעדי הרופא. את ההשלכות של הפסד על הקריירה שלו אי אפשר לנטרל. אם תמחק אותו מרשימת הנתבעים, דבר לא ישתנה. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |