![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
חוץ מזה, אף נוסע לא יסכים לטוס במאך 7. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
למה? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
כי מעבר למאך אחד אתה לא יכול לשמוע מה שאתה אומר :) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
בטח בקונקורד היה ממש שקט. חבל שאל-על לא קנו כמה :) | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מעניין אם שומעים את המנועים כשעוברים את מהירות הקול. אולי רק דרך ויברציות? | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אם אינני טועה זו חוויה לא כל כך נעימה, אבל האמת היא שאינני יודע כמה מאך מרגישים בהמראה ובנחיתה רגילים. | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ממריאים במהירות איטית יחסית ולמהירות הגבוהה עוברים רק בגובה רב. כך גם בנחיתה. אתה לא אמור להרגיש שום דבר מיוחד, כך היה גם בקונקורד (שהגיע למהירות של 2 מאך, בגובה של כ-60,000 רגל). | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
![]() |
© כל הזכויות שמורות |