|
||||
|
||||
אני שמעתי כמה ראיונות עם מהנדסי נאס''א שאמרו שהם לא צופים שימוש מיסחרי למנוע, בגלל צריכת הדלק הגבוהה שלו ושמטוס אזרחי יהיה מוגבל מאד בכמות הנוסעים. לכן הם צופים שימוש צבאי בעיקר, כמו טיל שיוכל להגיע לכל נקודה בעולם תוך שעתיים. |
|
||||
|
||||
חוץ מזה, אף נוסע לא יסכים לטוס במאך 7. |
|
||||
|
||||
למה? |
|
||||
|
||||
כי מעבר למאך אחד אתה לא יכול לשמוע מה שאתה אומר :) |
|
||||
|
||||
בטח בקונקורד היה ממש שקט. חבל שאל-על לא קנו כמה :) |
|
||||
|
||||
מעניין אם שומעים את המנועים כשעוברים את מהירות הקול. אולי רק דרך ויברציות? |
|
||||
|
||||
אם אינני טועה זו חוויה לא כל כך נעימה, אבל האמת היא שאינני יודע כמה מאך מרגישים בהמראה ובנחיתה רגילים. |
|
||||
|
||||
ממריאים במהירות איטית יחסית ולמהירות הגבוהה עוברים רק בגובה רב. כך גם בנחיתה. אתה לא אמור להרגיש שום דבר מיוחד, כך היה גם בקונקורד (שהגיע למהירות של 2 מאך, בגובה של כ-60,000 רגל). |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |