|
||||
|
||||
אחת הסיבות להפסדים של חברות הרכבות, היא עלות ההקמה והאחזקה של התשתית. מסיבה לא ברורה, המדינה מצפה מהרכבת לסלול ולתחזק את רשת המסילות מתקציבה, בעוד שאגד לא נדרשת לשלם כלום עבור הכבישים עליהם נוסעים האוטובוסים. שוב, להשוואה עם בריטניה, רוב חברות הרכבות הן רווחיות (רכבת הפרוורים של אזור לונדון היתה מסובסדת ע''י עירית לונדון ויתכן שהיא עדיין) ועובדה שלהפרטה שם נענו חברות רבות. אני מסכים שאין לשלול הפרטה של רכבת ישראל או חלקים ממנה אך יש ללמוד מטעויות של אחרים בנושא. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |