|
||||
|
||||
מאות הודעות? למערכת יש זכות לעשות באתר הזה ככל העולה על רוחה. לי יש זכות לערער על ההחלטות שלה, ולה יש זכות למחוק את הערעור שלי. אלה חוקי המשחק כאן. אני מוצא לנכון ליידע את המערכת לתוצאות ההחלטות. אני מכיר יותר מאדם אחד ש*פוחד* להגיב באתר בגלל הרוח האקדמית-נוזפנית-נוקדנית-אליטיסטית שנושבת כאן. זה מה שאתם רוצים? יופי, תבלו. |
|
||||
|
||||
סליחה, בסקר על מצעד הגאווה, לא היו מאות הודעות מיותרות? בדיוק מה שאני אומר. למערכת יש זכות לעשות באתר הזה ככל העולה על רוחה. *פוחד*? לא קצת מוגזם? המערכת עוד לא אכלה אף אחד, עד כמה שידוע לי. בכל אופן, בד"כ אני אוהב את הרוח שנושבת כאן (אבל הכי אני אוהב דיונים כמו זה שאתה ואני מנהלים עכשיו). בשביל תגובות מסוג אחר, אני יכול ללכת לאתרים אחרים, יש מספיק מזה. |
|
||||
|
||||
ובאתר יותר אנטי-אקדמי/רגוע/עממי *אני* אפחד להגיב. אתה לא חושב שנחמד שלכל אחד יש מקום להגיב? איזה כיף באינטרנט. |
|
||||
|
||||
אנטי-אקדמי? רגוע? עממי? ידידתנו המאמינה היא הרבה דברים, אבל רגועה ועממית הן שתי תכונות שלא ממש מתלבשות עליה. ובין "אקדמי" ל"אנטי-אקדמי" יש מרחב די גדול. חשבתי לתומי שהוא מאפשר לך ולאקמולית לחיות בכפיפה אחת, לשמחתם של קוראים כמוני. אבל האמת היא שאת צודקת. אם הודעות מסוגן של אלה שנפסלו באמת עלולות לגרום לאנשים כמוך להפסיק לכתוב באתר (אני לא אשאל למה, אני מקבל את האמירה שלך) יש בהחלטת המערכת יותר הגיון ממה שהערכתי בתחילה, ולא נותר לי אלא לאחל לכולכם המשך דיונים פורה ומפרה. |
|
||||
|
||||
תגובתי התייחסה אקסקלוסיבית למשפט האחרון בתגובתך הקודמת, ולחלוטין לא למולי. |
|
||||
|
||||
ידיד אחד בעולם כולו, זה טוב וחשוב. תודה. לגבי הדושיח שהיה לך כאן עם עם נגה בענייני אקדמי-לא-אקדמי - חלק ניכר מעבודתי נעשה במסגרת אקדמית, אך כאן העדפתי את האישי, במודע. אני מן הסבורים1 כי ראוי לערבב, ערבב-היטב, את האקדמי עם זה שאינו, ע"מ ליצור אינטרדיסציפלינריות חדשה שתיטיב עם שני העולמות, ובכך, יום אחד, עם העולם בכלל. כמו כן אני סבורה גם כי ראוי לערב את האישי/סקסי(?)/אירוטי/גס/נמוך וכיו"ב - עם הראוי, התרבותי והממוסד. שוב - לטובת כולם. כל השולחים אותי בהתלהבות ל"בננות"2 למיניהן, אינם יודעים/תופסים כי באתר הנ"ל ובאתרים נוספים אפשר, בוודאי, לשוחח כאוות נפש על לידות, ציציות, איברים, חושקים וחושקות ונחשקות - אך להביא בשורה - זאת כנראה אי אפשר, שם, בכל אלה. הבשורה - היתה צריכה להיות דווקא *כאן* - דווקא באתר גבה מצח מן הסוג ה*זה*. ולא נסתייע. ברכות, מולי 1 עדיין איננו רבים, אך עוד נכבוש את העולם 2 לא מכירה את האתר, ובטוחה שיש שם אנשים מצויינים |
|
||||
|
||||
אולי היית צריכה קודם לכתוב על זה מאמר ולא ישר להתחיל עם כל התכניות המהפכניות שלך ולהפיל לאנשים על הראש וידויים שלא רגילים להם כאן. ואולי את יכולה לכתוב מאמר עכשיו. אולי עוד לא מאוחר. חוץ מזה יש לך עוד ידידים, אבל לא שומעים ולא רואים אותם. תמיד שומעים יותר חזק את אלה שמתרגזים. הם עושים הרבה יותר רעש, בלי קשר לכמה הם. |
|
||||
|
||||
צודק, אולי הייתי צריכה, אבל גם זה נראה לי (לפני זמן מה) אקדמי מדי ולא תואם את הגישות הבסיסיות שלי. ועכשיו? - עכשיו כבר אולי יעדיפו מאמר של יוזף גבלס ובלבד שלא יהא זה משהו משלי. |
|
||||
|
||||
למערכת יש משהו להגיד על ההערה הזאת (שנאמרה מעלבון, יש לשער)? |
|
||||
|
||||
היא היתה צריכה לכתוב "כבר יעדיפו מאמר של מיכאל שרון . . ." (: |
|
||||
|
||||
הגזמתי. וודאי שלא הייתי צריכה לכתוב "גבלס..". לא מצאתי באותו רגע מישהו מאוס ומשוקץ מספיק. אגב, ובלי קשר ישיר: באחד מגלגולי הקודמים כאן חיקיתי מספר אלמנטים מסגנונו של מיכאל שרון, ועד מהרה הועלתה ההשערה כי אכן שרון הנני. האנשים כאן, חכמים ככל שיהיו, הם מותנים-פבלובית באורח משעשע למדי. |
|
||||
|
||||
מה קרה שנזכרת? מאז זרמה הרבה וודקה... זה היה כשהייתי (ה)יושקו של (ה)פופק. הנה מקום אחד: תגובה 121717. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
היה לי ברור לגמרי שיושקו הוא מגיב גבר, וגם בפתיל עם התגובה ששלחת אותי, חשבו שזה יכול להיות אחד מכמה מגיבים גברים (אילנות גבוהים, לדעתי). פשוט הצלחת להפתיע אותי. דרך אגב כל הניקים האלה - למה את עושה את זה? |
|
||||
|
||||
תגובה 187466 |
|
||||
|
||||
ראיתי שיש תגובה חדשה ב''שינויים במדיניות האייל הקורא''. פתחתי בתקוה שסוף סוף יש כאן תמונה ממפגש האילים של חנוכה, ומה שמצאתי זה את שניכם. לא מעניין. |
|
||||
|
||||
התמונות שמורות במערכת. |
|
||||
|
||||
והן נגישות לבני תמותה? |
|
||||
|
||||
חברי המערכת הם בני תמותה? |
|
||||
|
||||
איפה ראית ששאלתי *עליהם*? |
|
||||
|
||||
בתגובה 189855 צויין שהתמונות שמורות במערכת. בתגובה 189958 שאלת האם הן נגישות לבני תמותה. בהנחה שתמונות השמורות במערכת נגישות לחברי המערכת, וכי חברי המערכת הם בני תמותה, התשובה לשאלתך היא כן.(1) ___ (1) אם כי לא ל*כל* בני התמותה. |
|
||||
|
||||
אי אפשר לכתוב תגובה אירונית באייל הזה. כל דבר מסבכים עם פלפולים. אז אני מעדכן את שאלתי: האם יהיו התמונות בעתיד כלשהו, נגישות ל*כל* בני התמותה? |
|
||||
|
||||
א.נכון, עובדה! ב. האם תהיה בעתיד כלשהו, נגישוּת לאינטרנט (ועוד לאתרים עבריים) ל*כל* בני התמותה? ג. ולשאלה שהתכוונת לשאול (אם אין לי בעייה בהבנת הנקרא בקריאת מחשבות): התמונות (לפחות חלקן) נשלחו למערכת, וההחלטה האם לפרסמן היא בידיה. בהסתמך על העובדות שאיכותן ירודה, שמצולמים שם אנשים אשר ביקשו שתמונתם לא תפורסם, ושמופיעה שם תמונתו של האייל האלמוני, ומדיניותו של הצ'יף בנושא "האייל כקהילה - כן או לא" ידועה, הרשה לי להמר שבמילה אחת התשובה מתחילה ב"למד" ונגמרת ב"אלף". |
|
||||
|
||||
די מוזר שמופיעה שם תמונתי, היות ולא השתתפתי. לכן אני מצטרף לדרישתו של "תגובה מס' 1600" להצגת התמונות לאלתר (עם כיסוי או טשטוש פניהם של אלה שלא רצו שתמונתם תפורסם) כדי להבין איך התרחש הפלא הזה. |
|
||||
|
||||
אתה טוען שאני שקרן? ועוד מתחבא מאחורי הטריק הזול של "כיסוי או טשטוש פניהם של אלה שלא רצו שתמונתם תפורסם", הרי אתה יודע שגם אתה נמנה עליהם. |
|
||||
|
||||
לא אתה הוא השקרן, כי אם המתחזה שכנראה מציג עצמו בשמי. לכן חשוב לראות מי הוא. ואיך אני יכול להימנות עם אלה שלא רצו שתמונתם תתפרסם, אם לא הייתי שם ולא הצטלמתי? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אם היית משאירה כתובת אמייל לא הייתי מדבר אליך מכאן ולא הייתי מביא את הסעיף לאדון 1600 העצבני |
|
||||
|
||||
אם אתה היית משאיר כתובת אימייל, אולי הגב' עם כאב הראש הכרוני היתה מעבירה לשם את כתובתה בלי להיחשף כאן לעיני הציבור (טוב, אם אתה מוכרח לדעת, הנה הכתובת שלה: JudyNirMosesShalom@yediot.co.il )
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
לא. למה? |
|
||||
|
||||
סוף סוף אחת משלנו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |