|
||||
|
||||
צודק, אולי הייתי צריכה, אבל גם זה נראה לי (לפני זמן מה) אקדמי מדי ולא תואם את הגישות הבסיסיות שלי. ועכשיו? - עכשיו כבר אולי יעדיפו מאמר של יוזף גבלס ובלבד שלא יהא זה משהו משלי. |
|
||||
|
||||
למערכת יש משהו להגיד על ההערה הזאת (שנאמרה מעלבון, יש לשער)? |
|
||||
|
||||
היא היתה צריכה לכתוב "כבר יעדיפו מאמר של מיכאל שרון . . ." (: |
|
||||
|
||||
הגזמתי. וודאי שלא הייתי צריכה לכתוב "גבלס..". לא מצאתי באותו רגע מישהו מאוס ומשוקץ מספיק. אגב, ובלי קשר ישיר: באחד מגלגולי הקודמים כאן חיקיתי מספר אלמנטים מסגנונו של מיכאל שרון, ועד מהרה הועלתה ההשערה כי אכן שרון הנני. האנשים כאן, חכמים ככל שיהיו, הם מותנים-פבלובית באורח משעשע למדי. |
|
||||
|
||||
מה קרה שנזכרת? מאז זרמה הרבה וודקה... זה היה כשהייתי (ה)יושקו של (ה)פופק. הנה מקום אחד: תגובה 121717. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
היה לי ברור לגמרי שיושקו הוא מגיב גבר, וגם בפתיל עם התגובה ששלחת אותי, חשבו שזה יכול להיות אחד מכמה מגיבים גברים (אילנות גבוהים, לדעתי). פשוט הצלחת להפתיע אותי. דרך אגב כל הניקים האלה - למה את עושה את זה? |
|
||||
|
||||
תגובה 187466 |
|
||||
|
||||
ראיתי שיש תגובה חדשה ב''שינויים במדיניות האייל הקורא''. פתחתי בתקוה שסוף סוף יש כאן תמונה ממפגש האילים של חנוכה, ומה שמצאתי זה את שניכם. לא מעניין. |
|
||||
|
||||
התמונות שמורות במערכת. |
|
||||
|
||||
והן נגישות לבני תמותה? |
|
||||
|
||||
חברי המערכת הם בני תמותה? |
|
||||
|
||||
איפה ראית ששאלתי *עליהם*? |
|
||||
|
||||
בתגובה 189855 צויין שהתמונות שמורות במערכת. בתגובה 189958 שאלת האם הן נגישות לבני תמותה. בהנחה שתמונות השמורות במערכת נגישות לחברי המערכת, וכי חברי המערכת הם בני תמותה, התשובה לשאלתך היא כן.(1) ___ (1) אם כי לא ל*כל* בני התמותה. |
|
||||
|
||||
אי אפשר לכתוב תגובה אירונית באייל הזה. כל דבר מסבכים עם פלפולים. אז אני מעדכן את שאלתי: האם יהיו התמונות בעתיד כלשהו, נגישות ל*כל* בני התמותה? |
|
||||
|
||||
א.נכון, עובדה! ב. האם תהיה בעתיד כלשהו, נגישוּת לאינטרנט (ועוד לאתרים עבריים) ל*כל* בני התמותה? ג. ולשאלה שהתכוונת לשאול (אם אין לי בעייה בהבנת הנקרא בקריאת מחשבות): התמונות (לפחות חלקן) נשלחו למערכת, וההחלטה האם לפרסמן היא בידיה. בהסתמך על העובדות שאיכותן ירודה, שמצולמים שם אנשים אשר ביקשו שתמונתם לא תפורסם, ושמופיעה שם תמונתו של האייל האלמוני, ומדיניותו של הצ'יף בנושא "האייל כקהילה - כן או לא" ידועה, הרשה לי להמר שבמילה אחת התשובה מתחילה ב"למד" ונגמרת ב"אלף". |
|
||||
|
||||
די מוזר שמופיעה שם תמונתי, היות ולא השתתפתי. לכן אני מצטרף לדרישתו של "תגובה מס' 1600" להצגת התמונות לאלתר (עם כיסוי או טשטוש פניהם של אלה שלא רצו שתמונתם תפורסם) כדי להבין איך התרחש הפלא הזה. |
|
||||
|
||||
אתה טוען שאני שקרן? ועוד מתחבא מאחורי הטריק הזול של "כיסוי או טשטוש פניהם של אלה שלא רצו שתמונתם תפורסם", הרי אתה יודע שגם אתה נמנה עליהם. |
|
||||
|
||||
לא אתה הוא השקרן, כי אם המתחזה שכנראה מציג עצמו בשמי. לכן חשוב לראות מי הוא. ואיך אני יכול להימנות עם אלה שלא רצו שתמונתם תתפרסם, אם לא הייתי שם ולא הצטלמתי? |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
אם היית משאירה כתובת אמייל לא הייתי מדבר אליך מכאן ולא הייתי מביא את הסעיף לאדון 1600 העצבני |
|
||||
|
||||
אם אתה היית משאיר כתובת אימייל, אולי הגב' עם כאב הראש הכרוני היתה מעבירה לשם את כתובתה בלי להיחשף כאן לעיני הציבור (טוב, אם אתה מוכרח לדעת, הנה הכתובת שלה: JudyNirMosesShalom@yediot.co.il )
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
לא. למה? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |