|
||||
|
||||
פרחי באך? מקצוע קיקיוני? על פי איזה דירוג? וכנ"ל באשר למפוקפקות הביטאון. על פי מה קבעת שהוא מפוקפק? (אני לא מכיר את הבטאון, אתה כנראה כן). ולגבי הילד שלא עשה צבא בשל קב"א נמוך: 1. על מגוחכות הקריטריונים לפיהם מישהו בצה"ל קובע איכות אנושית דובר כבר בעבר, למשל בדיון שמתחיל מכאן תגובה 144692 2. גם בשל כך וגם מסיבות אחרות, אנו כבר מזמן יודעים שאי עשיית צבא אינה בהכרח מדד כלשהו לאיכותו וכשרונותיו של אדם. וראה גם את הדיון דיון 1502 וגם בבתים אחרים, ילדים עוזבים את הבית מוקדם. מה לעשות. זה קורה במשפחות הכי טובות. וגם לי לא היו תמיד חברים בני גילי. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
יש, אז מה. גם סיגלון הוא לא פרח אלא עץ, למרות שיש לו פרחים. |
|
||||
|
||||
דרך אגב, איך קוראים לעץ שנראה כמו סיגלון אבל פריחה צהובה? ( מישהו אמר לי צהובון, אבל זה היה בצחוק). |
|
||||
|
||||
מוסרים מקורותי בפקולטה לאדריכלות (המסלול לאדריכלות נוף), ומוסיפים את השם הלטיני אבל אני לא זוכר. |
|
||||
|
||||
עוזבים את הבית בגיל *חמש עשרה*? במשפחות הכי טובות? זה לא מעיד על משהו לקוי, לדעתך? |
|
||||
|
||||
השאלה אם זה באשמת המשפחות. |
|
||||
|
||||
כנראה שלא הבהרתי את עצמי, כי כתבתי בקיצור, אז אני אנסה שוב. מתגובה 159195 היה אפשר להבין כאילו שההורים חינכו את ילדיהם היטב, והדבר ניכר בכתבה. לא כך קראתי אני את הכתבה- ראיתי ילדים שהתקשו להשתלב (בצבא) והמסגרת הביתית גם לא כל כך התאימה להם ( עזבו בגיל 15 את הבית). האם זה מעיד על כישלון חינוכי? אולי לא, אבל זה בטח לא מעיד על הצלחה. בעניין פרחי באך, לצערי, אם אתה לא חושב שעיסוק בפרחי באך הוא פסאודו מדע המעיד על חוסר בקורתיות במקרה הטוב, וניצול ציני של הזולת במקרה הרע, הרי שהשקפות חיינו מנוגדות וכנראה אפשר לסיים את הדיון כאן. |
|
||||
|
||||
1. אולי שנבין על מה אנחנו מדברים, תיתן איזה קישור או תימצות נאמן של הכתבה? 2. יכול להיות, למשל, שהחינוך בבית שם את הדגש על ביקורתיות, ומסיבה זו בן אחד לא השתלב בצבא (יש כאלה שדבר כזה נובע אצלם מאינטליגנציית יתר וביקורתיות) ובן אחד העיז כבר בגיל 15 להחליט מה טוב לו. אולי במקרה כזה אפשר להגיד שיש הצלחה חינוכית אפילו יותר מדי גדולה. 3. האם הם, וכל העוסקים בפרחי באך, טוענים שהעיסוק הוא מדע? |
|
||||
|
||||
1)הקישור מופיע בהודעה של איזי תגובה 159192. אם לא קראת, אז בכלל תגובתך תמוהה. 2)יכול להיות. יכול להיות שלא. במקרה הראשון אתה צודק ובמקרה השני אני צודק. איך אתה מציע שנמשיך? אגב, האם לדעתך אחוז בעלי אינטלגנציית היתר והביקורתיים בצבא הסדיר הוא קטן יותר מהאחוז באוכלוסיה הכללית? 3) לא מכיר את כל מי שמתעסק עם פרחי באך. לא מכיר גם את האנשים בכתבה. כמו שכתבתי בתגובה 159201 היססתי אם בכלל להגיב. אשמח אם תוכל אתה להרחיב על הקשר בין השערתך ש"שהחינוך בבית שם את הדגש על ביקורתיות" והעיסוק בפרחי באך. |
|
||||
|
||||
מקריאה בכתבה מסתבר, שהצבא לא לקח את הילד לא בגלל שיש לו קשיי הסתגלות, אלא מפני שהוא לא למד בבית ספר, והצבא לא לוקח מי שלא למד בבית ספר. |
|
||||
|
||||
לקריאתי, זאת אינטרפרטציה של ההורים לסיבה. הסיבה היא "יש לו קב"א נמוך ורצו לשלוח אותו לפרויקט נערי רפול". ד"א "קשיי הסתגלות" זה לא ביטוי שלי. קרא שוב את תגובה 159201שאני עומד מאחוריה, פרט אולי לביטוי "מפוקפק וקיקיוני" 1 בקשר לעיתון , ותראה שהשתדלתי לדייק בתיאור. 1 זה בעקבות הערתך (או אלמוני אחר), תודה. חוץ מזה, בקריאה נוספת התברר לי שהאישה לא מתפרנסת מהעיתון2, אז בכלל אני חוזר בי מהתיחסות לעיתון. 2 היא מתפרנסת מ "ייעוץ בתשלום" בענייני חינוך. |
|
||||
|
||||
ידוע לי משהו על כך שמספר שנות הלימוד הוא מרכיב בקב''א. לא יודע עד כמה הוא משפיע, בעיקר בטווח שנות הלימוד שסביב אפס, אבל עקרונית יכול להיות שהבחור אינטליגנטי מאוד וקיבל קב''א נמוך בגלל אי-הליכה לבי''ס. |
|
||||
|
||||
על פי הסרט שנעשה עליהם, הבחור אינטליגנט עד מאוד ומגלה כישרון נגינה בכינור. |
|
||||
|
||||
אני סיימתי תיכון 15 שנתי (שנתיים כיתה ט ושנתיים כיתה ד) והקבא שלי נמוך. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |