|
||||
|
||||
לפי התוצאות עד עכשיו, אין ל''זמן הוורוד'' הרבה טעם לפרסם פה. |
|
||||
|
||||
לא בהכרח. אני, למשל, הצבעתי כמו הרוב "לא איכפת לי. שיעשו מה שהם רוצים"- תשובה שבטח מפורשת על-ידך כתשובה של סטרייט/הטרוסקסואל. אבל הכוונה שלי הייתה פשוט "שמי שרוצה יצעד איך שהוא רוצה ומי שלא רוצה לא יצעד, מצעדים זה לא הקטע שלי בחיים" ואורח-החיים ההומו-סקסואלי(לפחות במובן של משיכה מינית לגברים) לא זר לי. |
|
||||
|
||||
אם נניח שכל מי שהצביע לאופציה הראשונה הוא הומו, וכל מי שהצביעו לאופציות האחרות הוא סטרייט (שתי ההשערות אינן מחוייבות המציאות), מדובר בכעשרה אחוזים מהמצביעים, שזה אחוז ההומוסקסואלים בציבור לפי ההערכות הנדיבות ביותר, וכנראה פי שתיים עד שלוש יותר מהאחוז האמיתי בציבור לפי הערכות מציאותיות יותר. כלומר, במינימום יש פה ייצוג נאות של האוכלוסיה, ובמקסימום יש יצוג יתר משמעותי. לפיכך אני שמח לבשר למערכת הזמן הורוד שאם הם רוצים, האייל הוא מקום מצויין לפרסם עבור אוכלוסיית הגייז המשכילים1. נא לפנות לטל. 1 הומו ספיאנס? |
|
||||
|
||||
היי, כשכתבתי את התגובה הראשונה היו רק 2 איילים גאים (=גאים שהולכים למצעד). עכשיו יש 7. |
|
||||
|
||||
אפשר לתפוס שם ימבה כוסיות. |
|
||||
|
||||
שהכוסיות בכלל תהיינה מעוניינות בך ולא תפנינה למגדרים אחרים. :) (הדר, דוברת הכוסיות) |
|
||||
|
||||
שהתחילו עם בנות בברים הומו-לסביים וזכו להצלחה. איך זה מסתדר? שתי דרכים: 1. ביסקסואליות (יש יותר בנות כאלו מבנים בי) 2. בחורות סטרייטיות שבאו לתמוך בידיד ההומו שלהם. |
|
||||
|
||||
למה שנניח שכל מי שהצביע לאופציה הראשונה הוא הומו? |
|
||||
|
||||
כי זה מה שברקת עשתה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
גם אנחנו נקפוץ. ממילא חיינו יאבדו כל ערך במקרה כזה. |
|
||||
|
||||
אני מתכוון לצעוד במצעד למרות היותי , באופן כללי, סטרייט. מצד שני, את 'הזמן הורוד' אני קורא ממילא. וחוצמזה, 'הזמן' ממילא מחולק חינם, כך שהתהיה אם לפרסם אותו או לא נראית לי מוזרה קצת. |
|
||||
|
||||
כדאי לזמן הוורוד לפרסם ת'זמן הוורוד כדי שלפרסם בזמן הוורוד יהיה כדאי. |
|
||||
|
||||
אבל אמרת שאתה סטרייט, אז אתה לא סטייה.... (צחוק מנומס). תודה, תודה. |
|
||||
|
||||
בעיה אחת יש לי עם דוברי הקהילה (יהיו מי שיהיו) והאופן שבו הם מבקשים ליצור הזדהות. בסוף 2001 החליט הזמר עברי לידר להחשף ולצאת באופן רשמי מהארון. אותה חשיפה, גם אם לא באה בהפתעה לרבים ממעריציו, נעשתה על ידו כאקט של כנות ופתיחות עם קהל שומעיו וקוראיו. אופן היציאה היתה בראיון למוסף סופשבוע של מעריב. שבוע לאחר פרסום הראיון, החלו להשמע רוחות מפתיעות משהו שמצאו את ביטויין בתוכנית הבידור של גיא פינס, הפעם היו אלה דווקא עיתונאים ופעילים בתנועה ההומו לסבית שקבלו על כך שלידר בחר לצאת מהארון דווקא על דפיו של מעריב ולא של בטאון הקהילה ועל העובדה שהעיתוי שנבחר לאותה כתבה היה ערב צאת אלבומו החדש דאז. טענות דומות הושמעו כנגד קורין אלאל כמי שמנצלת את הקהילה לרווחתה האישית. במצעד הגאווה השנה, סירבו או לא הגיבו אומנים שונים להופיע בהתנדבות במצעד, ביניהם לידר, דנה אינטרנשיונל ועוד. בתגובה לכך, הגיבו אישים מרכזיים בקהילה תגובה בנוסח - אם הם לא עוזרים לנו, אנחנו לא נעזור להם ולא נקדם את האינטרסים שלהם בעתיד. הואיל ומדובר בקהילה שאמורה להיות ליברלית ונאורה, הפועלת לרווחת חבריה בחברה המנוכרת הסובבת אותם (ותקנו אותי אם אני טועה). הרי ברור האינטרס של כל אמן ביציאה מהארון ובעצם, זה עסקו הפרטי כיצד הוא עושה את המהלך, בדיוק כפי שזה עסקו הפרטי את מי הוא מכניס למיטתו. בפועל, מתגלה לעיתים חברה צבועה, מתנשאת ומנוכרת גם לפועלים בה. האם היה עדיף לקהילת הגייז לו אותם אמנים לא היו יוצאים כלל מהארון ומותירים את הדברים בגדר ספקולציות? לי אישית, הותיר כל הסיפור רושם מר של כפייה דתית בלהפך. |
|
||||
|
||||
סה"כ קהילה עם הרבה פוליטיקה ואינטריגות פנימיות, כמו כל קהילה אחרת בעולם. למה שהקהילה הגאה תתנהג באופן שונה מההתנהגות האנושית בכללותה? |
|
||||
|
||||
לומד כלכלה ותיאטרון? |
|
||||
|
||||
אתה חבר של האייל מיריחו? |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |