|
||||
|
||||
בתהייתה לגבי מקור התמונות. בייחוד הראשונה שמצאה חן בעיני מאד. אני לא יודע מה יש באישה חשופת-שת-אך-מכוסת-חזה שאני מוצא אסתטי כל כך. בנוסף, עוד תהיה: לרומאים שלפני קונסטנטינוס (הוא זה שקיבל את הנצרות, או שהתבלבלתי?) גם הייתה איזו כת בעלת השפעה פוליטית לא מבוטלת שסגדה לאל פרסי שסימנו היה פר אדום. שכחתי את שמו, מה שמאד מקשה עלי את הגיגול עליו. אולי את יודעת? |
|
||||
|
||||
ל RedBull? |
|
||||
|
||||
אם על זה אתה חושב כשאתה קורא על נשים חשופות שת אך מכוסות חזה, זו כבר בעייה שלך. |
|
||||
|
||||
שמעתה כשאקרא על נשים כאלה אזכר דווקא בך, וזאת תהיה בעיה יותר חמורה. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
והרי הודעה: כל התגובות הבאות שתכלולנה לא הרבה יותר מאשר הביטוי "אשרי המאמין" תמחקנה לאלתר. למה? ככה. |
|
||||
|
||||
נכון שאני עוור צבעים, אבל האם זה רק נדמה לי, או שתגובה 149972 היא בכחול? |
|
||||
|
||||
מדוע יצא קצפך דווקא על הביטוי הוורסטילי 'אשרי המאמין'? הרי רגליו נטועות היטב במסורת ששורשיה מגיעים עד קדמא דנא. כמדומה שגם אצל עמים אחרים נוהגים ביטויים מקבילים המשווים את המאמין לאושר ואת האושר לאמונה, ולא בכדי. באם יטרח המאמין להביט במראה בשעת אמונתו הרי יראה שחיוך של אושר מרוח על פניו הוירטואליות משום שבועת אמונתו טימטמה את אושרו. ועתה הבה נבדוק את המשמעות הכמותית של הביטוי "לא הרבה יותר". 'יותר' מציינת שבנוסף ל'אשרי המאמין' צריכה לבוא לפחות עוד מלה אחת. 'הרבה' גוררת כמות נכבדה של מלים כשבאופ שרירותי העורך יכול להחליט על כמותן, אם כי הוא כפוף דה-פאקטו למנהג שנוהג במקמותינו. 'לא הרבה' מסייג את האמור במשפט הקודם ושם את כמות המלים הנדרשת בנוסף ל'אשרי המאמין' בטווח של 1 עד 'כפוף למנהג שבמקומותנו'. אם כך נותר רק לברר מהו אותו 'מנהג שנהוג במקומותנו', כאשר 'מקומותנו' תתפרש 'מקומנו' היינו האתר 'האייל הקורא'. לא נותר אלא לקרוא מעל במה זו לאנשי התחזוקה הטכנית לבוא ולספור את כמות המלים הממוצעת של תגובה באייל. אנשי העזרים המתמטיים יחשבו סטית תקן מאותו ממוצע, וכך יתברר להלן מהי אותה כמות מקסימלית של מלים אשר תציב תגובה שכולל בנוסף ל'אשרי המאמין' במסגרת שכוללת מלה אחת יותר מ'הרבה יותר' כדי שבעל הגזירה לא יגזוז שום 'אשרי מאמין'. |
|
||||
|
||||
בעקבות הודעת המערכת כי תמחק מעתה והלאה כל ''אשרי המאמין'', יפסיקו מעתה להופיע הודעות הנושאות את הצירוף ''אשרי המאמין''. וראש עיר חרדי בירושלים זה לא כל כך נורא. והשלום יבוא בקרוב. אשרי המאמין. |
|
||||
|
||||
יש כת בשם Zoroastrianism אבל הם לא סוגדים לפרים (עד כמה שידוע לי). האם לכך כיוונת? |
|
||||
|
||||
ב Mithraism יש סמליות לפרים ומיטראס מופיע בציורים רכוב על פר. יש קשר מסוים בין Mithraism ו הזורואסטרים אבל הוא לא ממש נהיר לי. |
|
||||
|
||||
יש האומרים כי רבים מן התכנים של התיאולוגיה הנוצרית הקתולית מושפעים רבות מן המיתראיזם, כיון שזו הייתה המתחרה העיקרית של הנצרות באימפריה הרומית, באותה התקופה. |
|
||||
|
||||
הא! מיטראס! זהו זה. נורא הציק לי, תודה. |
|
||||
|
||||
תורתו של זורואסטר פיתחה את תורת הטוב והרע, האור והחושך, המבוססת על יסודות של סיפור השנה המתחלף בין קיץ לחורף שמיתרס היה חלק ממנו, ועל חילופי היום והלילה. זורואסטר הפריד לחלוטין בין הטוב והרע, ומזה יצא גם ביהדות שהמוות הופרד לגמרי מהחיים ונחשב לרע גמור - ולא למצב שממנו יכולים לצמוח חיים חדשים. |
|
||||
|
||||
זה לא כל כך נכון שביהדות המוות הופרד מהחיים ולא נחשב למצב שממנו צומחים חיים חדשים. ראי למשל את התגובה שלי בנושא התפילה כאורגית דמים של מין וקורבן אדם, כדי שהזכר יוכל למשוך כוחות עליונים כדי לקיים עולם. השכינה (האם) מועלת לעולה, מוקרבת כקורבן ואחר כך שבה לתחייה (בתנאי כמובן שהבעל לא התבלבל באמצע). תגובה 147841 |
|
||||
|
||||
אני לא מכירה את המיתוס הזה - איפה אפשר למצוא אותו? |
|
||||
|
||||
טלה, בתגובה אליה הפנתי יש פירוט נוסף. לעניות דעתי מדובר פה בפרקטיקה שעושים אותה ממש בימינו אלה, למרות שיש לזה בסיס מיתי. לנוחותך, הנה פעם נוספת הלינק לתגובה 147841. |
|
||||
|
||||
אתה מתכוון למיתרס, שהיה אל שמש בצורה המקובלת - כלומר הוא נולד, אהב ומת בהתאם למהלכו השנתי של השמש. לכן הוא היה אדום. חלק גדול מאופיו של ישו מבוסס עליו. |
|
||||
|
||||
תהייתך מה מושך אותך באישה חשופת-שת-אך-מכוסת-חזה הזכירה לי תגובה ישנה שלי באייל שכותרתה "למיניות סדר יום סמוי מן העין", אפשר שתמצא בה רמזים מועילים אחדים: תגובה 36389 |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |