|
אז זהו, יש הבדל משמעותי בין מותג מזון לבין מותג אופנה (1). מותג מזון אתה לרוב קונה בסופרמרקט, אורז בשקית המצניעה, או אף מסתירה, את הלוגו של המוצר, וצורך בגפך/בחיק משפחתך המצומצמת/ידידיך הקרובים (מחק את המיותר). מותג אופנה אתה לובש בגאון בפומבי, ומבליט (פחות או יותר) את מקורו. אי לכך נאמנות או העדפה של מותג מסוים במזון, היא לרוב תוצאה של טעם (כפשוטו).
_____ (1) ניתן לסייג במקרים של אכילה, ובעיקר שתיה, בחברותא. במקרים אלו כוחם של מותגים (ממקדונלד, דרך קוקה קולה, קרלסברג ועד שיבאס ריגל ודום פריניון) גדול גם מהאספקט החברתי, או העדרי.
|
|