|
||||
|
||||
מצוין. עכשיו שישנו גם את שיטת הלימוד. קודם ילמד המלר"נ (1) את החלק הטכני של תפעול הרכב, מיומנות השליטה ברכב, ורק לאחר שירכוש את אלו, יעלה לכביש ויתמודד עם הצורך להשתלב בתנועה. שיטה דומה, אגב, קיימת בלימוד נהיגה על אופנועים. _____ (1) מועמד לרשיון נהיגה. |
|
||||
|
||||
למען האמת, הייתי בהלם גמור, כשבשיעור הנהיגה הראשון שלי, ממש נדרשתי להתחיל לנהוג (אמנם בהילוך ראשון בלבד, אבל בכל זאת). |
|
||||
|
||||
למען האמת, עפ"י תגובה 130141 , זה נראה כאילו עדיין לא יצאת ממנו. |
|
||||
|
||||
לא יצאתי ממה? |
|
||||
|
||||
מההלם הגמור. |
|
||||
|
||||
אה. זה בלי קשר. |
|
||||
|
||||
אני הייתי בהלם גמור כשבשיעור הנהיגה הראשון שלי המורה שלי הורה לי לנסוע לכביש החוף ונדרשתי לנהוג בהילוך חמישי ולהשתלב בתנועה על כביש מהיר... |
|
||||
|
||||
אני הייתי בהלם. |
|
||||
|
||||
איזו בעיה זה יפתור בדיוק? המטרה הסופית היא מניעת תאונות. כמה תאונות נגרמות ע"י מלר"נים? ובכלל, איך תבדוק באופן תיאורטי שהמלר"ן רכש בהצלחה את מיומנות השליטה ברכב? |
|
||||
|
||||
לא מדובר על תאונות הנגרמות ע"י מלר"נים (אם כי צריך להבדיל בין תאונות הנגרמות על ידם לבין אלו בהן הם מעורבים), אלא על איכות ההכשרה שלהם, ובמילים אחרות, על מניעת תאונות הנגרמות על ידי נח"שים (1). לימוד המיומנות הקשורה בתפעול הרכב (החלפת הילוכים, בלימה, סבוב, ואפילו הפעלת הרדיו או המזגן תוך כדי נהיגה) בנפרד מלימוד אמנות ההשתלבות בתנועה, מבטיח תוצאות טובות יותר בשתי הקטגוריות. ___ (1) נהגים חדשים כמובן. |
|
||||
|
||||
ממש לא ניראה לי, ובטח כתבת זאת מכיוון שיש ברשותך כבר רישיון נהיגה. אבל בנהיגה אתה מבין טוב יותר תוך כדי ניסיון ולא תיאורתי, ושום דבר טוב לא יצא מכך שהמלר''נ ידע אינפורמציה על תפעול המערכות הפנימיות של הרכב עוד לפני שבכלל עלה עליו. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |