|
||||
|
||||
אולם כאשר נהגתי, תמיד שמרתי על המהירות המותרת, למגינת ליבם של הסובבים, כולל אמי, שרצו שאסע קצת יותר מהר, כי כולם עושים את זה. |
|
||||
|
||||
לנהוג במהירות של שאר התנועה זה יותר בטוח מאשר לנסוע יותר לאט ולהפריע. יצאת איש עקרונות צודק, אבל לא מאד חכם. |
|
||||
|
||||
לא, לא, לא.. בתוך העיר אני נוסע במהירות התנועה. אבל.. זה היה באמצע כביש הערבה. והייתי אז נהג לא מנוסה (למעשה אני עדיין כזה), ולכן פחדתי לעלות למהירות גבוהה מדי. אז נשארתי ב-100, אפילו שהבנתי שלא עוצרים אותך על עלייה עד 109, בערך. אנקדוטה: באותה נסיעה, עקף אותי רכב. המהירות היחסית ביננו הייתה להערכתי באותו רגע לפחות 20 קמ"ש. ואכן, כמה זמן לאחר מכן, ראינו אותו חונה בצד, ומנסה להסביר את פעולותיו לשוטר תנועה. (אבל מי עוצר חונים כפולים בעיר אילת עצמה? אף אחד. בזיון.) |
|
||||
|
||||
הנטיה של שוטרים לעצור נהגים שנוסעים 120 בכביש הערבה ולא גורמים נזק לאף אחד היא די מעיקה. |
|
||||
|
||||
חוץ מלעצמם, כשהם לפתע לא יצליחו לאחוז בכביש בפנייה (כביש הערבה, לא מהמתוחזקים בכבישי ישראל, מהמתוחזקים שבהם, מהמתוחזקים, מהמתוחזקים שלהם), או בעצמם ובמישהו אחר, כשהם יסטו "קצת" מהנתיב וימצאו את עצמם לפתע באמצע הכביש מול רכב תמים שנוסע "רק" ב-109 קמ"ש... |
|
||||
|
||||
בסיבובים של סדום באמת מומלץ לא לנסוע 120, אבל בישורות האינסופיות של כביש הערבה? באמת שאין בעיה לנסוע בו 120. גם 140 בסדר. ה-170 ממקודם אולי פחות, אני לא זוכר עד כמה האספלט משובח. |
חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים | כתבו למערכת | אודות האתר | טרם התעדכנת | ארכיון | חיפוש | עזרה | תנאי שימוש | © כל הזכויות שמורות |